فرماندار گرگان اظهار کرد: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی با مجوز بهداشت بوده و اداره تبلیغات اسلامی می بایست هماهنگی لازم را در اجرای مراسامت بعمل آورد.

بازارهای هفتگی شهرستان تعطیل می باشند

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گفت: گزارشات بازدیدهای بازرسان از سطح شهرستان راضی کننده می باشد و مردم همچنان در جهت کاهش و کنترل ویروس کرونا موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: در حال حاضر فعالیت رستوران ها و فست فود منوط به ارسال غذا به بیرون صورت می گیرد و درصورت تصویب ستاداستان میتوانندبا30درصد ظرفیت ورعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

حمیدی تصریح کرد: مراکز ورزشی پربرخورد وسالنی ازجمله استخرهای زیرمجموعه ادارات تعطیل می باشد و در سه روز گذشته از 50 باشگاه ورزشی در شهرستان بازدید بعمل آمد که شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی باشگاه داران و ورزشکاران بودیم.

فرماندار گرگان اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص محدودسازی اصناف با مرکز بهداشت شهرستان می باشد و برگزاری هرگونه مراسم مذهبی با مجوز بهداشت بوده و اداره تبلیغات اسلامی می بایست هماهنگی لازم را در اجرای مراسامت بعمل آورد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار