نخستین برف پاییزی که از عصر دیروز در پایتخت باریدن گرفت و تا بامداد امروز ادامه داشت، منجر به ترافیک سنگین در شریان‌های اصلی شهر شده است.

اولین برف پاییزی، تهران را قفل کرد +نقشه ترافیکی

به گزارش گلستان24، در حالی که بارش برف پائیزی از عصر دیروز در پایتخت باریدن گرفت و تا بامداد امروز در برخی نقاط تهران آغاز شد، بارش برف در بخش‌هایی از منطقه یک و دو تهران همراه با کولاک بود و باعث کندی حرکت خودروها شد.

برف

بارش برف شدید در بخش‌های شمالی اتوبان چمران و شرق اتوبان نیایش باعث شد تا عبور و مرور در این محورها با کندی مواجه شود. هر چند شهرداری تهران در ساعت سه بامداد اقدام به شن پاشی در این مناطق کرده بود اما بارش شدید برف مشکلاتی را در عبور و مرور این بخش از مناطق یک و دو تهران ایجاد کرد.

نکته جالب توجه دیگر در این بارش‌ها این است که در حالی که در برخی از نقاط تهران، برف تا حدود ۱۰ سانتی‌متر باریده است اما بخش عمده‌ای از شهر تهران خشک و در عین حال سرد است. 

 
نخستین برف پاییزی که از عصر دیروز در پایتخت باریدن گرفت و تا بامداد امروز ادامه داشت، منجر به ترافیک سنگین در شریان‌های اصلی شهر شده است. گزارش شده بزرگراه‌های همت، رسالت، چمران، یادگار امام،‌ نیایش و مدرس ترافیک سنگینی دارند.
 
نقشه زیر آخرین وضعیت ترافیک تهران را نشان می‌دهد؛ 
 
 
اولین برف پاییز، تهران را قفل کرد +نقشه ترافیکی
منبع : مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار