اسپوتنیک؛

محبوبترین خودروی مورد استفاده تروریستها "Pickup" ساخت 1985 تا 2012 می باشد. در این فهرست "Pickup Double"، "Nissan" و"Kia" نیز به چشم می خورد.

خودروی مورد علاقه داعشی ها +عکس

به گزارش گلستان24،خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: در این اسناد لیست خودرو ها و وسایل نقلیه ی مورد استفاده گروهک تروریستی داعش قرار دارد. علاوه بر اسامی خودروها، مدل، تاریخ ساخت، رنگ، مشخصات فنی، شماره موتور و نام راننده قید شده است.

 


این خبرگزاری افزود: محبوبترین خودروی مورد استفاده تروریستها "Pickup" ساخت 1985 تا 2012 می باشد. در این فهرست "Pickup Double"، "Nissan" و"Kia" نیز به چشم می خورد. از این خودروها برای اهداف نظامی، جابجا کردن نفت، لجستیک و و همچنین خودروهای مخصوصی برای فرماندهان درنظر گرفته شده است.


تروریست ها این خودروها را "غنائم" می نامند، که در واقعیت نیز آنان این اتومبیل ها را از ساکنین منطقه که به اسارت آنها درآمده یا از مهاجرین گرفته و یا خودروهای دولتی این شهر می باشند.

خودروی داعش خودروی مورد علاقه داعشی ها +عکس

 

در چند وقت اخیر، تروریست های بسیاری از این وسایل نقلیه به دلیل در دیدرس بودن هواپیماهای جنگی استفاده چندانی نکرده و بیشتراز موتورسیکلت استفاده می کنند. قبل از آخرین شکست تروریست ها در نینوا، بسیاری از آنها برای روبرو نشدن با نیروهای ارتش عراق، با موتور سیکلت به شهر نینوا و غرب استان انبار فرار کردند.

 

منبع : جام 

ارسال نظر

آخرین اخبار