در استرالیا پنل‌های خورشیدی روانه بازار شده است که می توان آنها را پرینت گرفت.

فیلم/ پنل‌های خورشیدی را پرینت بگیرید!

به گزارش گلستان 24 ؛ پنل‌های خورشیدی یکی از منابع عظیم تولید انرژی در جهان به شمار می روند که با بهره گیری صحیح از انرژی خورشید می تواند برق میلیون ها خانه و کارخانه را تامین کند، در دنیای ساخت پنل‌های خورشیدی حتی می توانید با خرید ابزارها کوچکی که در قالب پنل خورشیدی طراحی شده اند برق با ولتاژ کمتر برای مصارف عادی و کوتاه مدت در اختیار داشته باشید.

هزینه های تولید پنل‌های خورشید بسیار هنگفت و مراحل تهیه آن زمان بر بود اما به دلیل اهمیت استفاده از این انرژی طبیعی دولت ها به سمت تولید پنل ها روی آوردند حتی در چین مزرعه ای خورشیدی که قابلیت ایجاد 850 مگاوات را داشت ساخته شده که گستره آن به 10 مایل می رسید و آن را معروف به مزرعه خورشیدی کرد.

با توجه به محدود بودن منابع انرژی و لزوم استفاده از فناوری برای بهره گیری از انرژی های طبیعی که تبدیل آن به انرژی های مورد نیاز انسان برای ادامه حیات نیاز است، طراحان در دنیای فناوری اقدام به ساخت پنل های خورشیدی کردند که علاوه بر کم هزینه بودن بتوانند کارایی بالاتری در مکان های مختلف حتی در خانه ها داشته باشند.

به تازگی در استرالیا پنل های خورشیدی به بازار آمده که روی پلاستیک پرینت می شوند و به صورت رول و با هزینه کم قادر به نصب آنها خواهید بود.

در ادامه فیلمی جالب از پرینت این پنل های خورشید بر روی پلاستیک را  ببنید.

پنل‌های خورشیدی را پرینت بگیرید! + فیلم

 

 

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار