دو تیم سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس مقابل یک اتفاق خوب برای سپاهان ایستاد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، در گرماگرم هفته دهم رقابتهای لیگ برتر، روز سه شنبه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در دیداری به جامانده از هفته هفتم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار علیرغم موقعیت‌های خوبی که روی دروازه دو تیم خلق شد، در نهایت بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد که این پنجمین تساوی پرسپولیس و سومین تساوی بدون گل این تیم بود. سرخ پوشان پیش از این با نتیجه صفر - صفر مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان متوقف شده بودند.

این بازی همچنین سومین مساوی فصل سپاهان و اولین مساوی بدون گل این تیم نیز به حساب می‌آمد. شاگردان محرم نوید کیا که با ۱۴ گل به همراه گل گهر دارای بهترین خط حمله مسابقات هستند، تا پیش از دیدار با پرسپولیس در همه بازی‌های خود موفق به گلزنی شدند تا اینکه روز گذشته این طلسم شکست و علیرغم فرصت‌هایی که در بازی ایجاد کردند، در نهایت به سد محکمی به نام حامد لک برخورد کردند و نتوانستند موفق به گلزنی شوند.

زرد پوشان اصفهان که به نظر می‌رسد در این فصل یک مدعی جدی برای فتح لیگ برتر باشند، تاکنون ۹ بار در لیگ به میدان رفته‌اند که با ۱۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارند. آنها یک بازی معوقه دارند که دیداری خانگی و مربوط به هفته نهم برابر فولاد است که در صورت پیروزی در این بازی شانس قرار گرفتن در بین تیم‌های صدر جدول را هم پیدا می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار