محمد رویانیان می گوید برخوردهای شخصی بدنه تصمیم ساز وزارت ورزش با گزینه های لایق برای مدیریت پرسپولیس و استقلال تنها باعث ناامیدی هواداران دو تیم می شود.

انتقاد رویانیان از بی تدبیری دولت

به گزارش گلستان 24،  محمد رویانیان مدیر پیشین پرسپولیس  از اوضاع نا به سامان استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد. او در این باره به خبرآنلاین گفت: «متاسفانه اتفاقاتی که در ورزش کشور می افتد روز به روز علاقمندان به ورزش را ناامید تر می کند.

این حق میلیون ها هوادار استقلال و پرسپولیس نیست که با بی تدبیری چند مسئول اینچنین ناامید شوند. پرسش من این است که چرا باید تغییراتی جدید در پرسپولیس اتفاق بیفتد.

آیا اگر قرار به تغییرات بود، بهتر نبود تیم در اختیار مدیری با تجربه مثل امیر عابدینی قرار می گرفت که هم امتحان پس داده و هم نزدیک به دولت است؟ آیا اگر بنا به هر دلیلی تصمیم دوستان انتخاب دیگری بود، بهتر نبود یکی مثل نژادفلاح که خانواده ای انقلابی دارد و 4 شهید را به کشور هدیه کرده اند و در ماه های پایانی فصل قبل توانست ثبات مدیریتی را به تیم برگرداند در تیم می ماند؟ این همه تغییرات اگر بخاطر زوایای فردی با افراد گرفته می شود، آیا این ارزش را دارد که دل میلیون ها هوادار را به درد بیاورد؟ اینکه این همه بی تدبیری با شعارهایی که دولت محترم داده و به جد به دنبال اجرای شان است، همخوانی دارند؟»

مدیر پیشین پرسپولیس در پایان یادآور شد: «برای تمام اعضای محترم هیات مدیره جدید احترام زیادی قائلم اما فقط می پرسم آیا نیازی به تغییرات مدیریتی بود؟ یکی مثل عابدینی یا نژادفلاح که در بین هواداران هم علاقمندان بسیاری دارند چرا باید از این دایره دور بمانند؟ امیدوارم این بی تدبیری ها که بر اساس اختلاف سلیقه های شخصی هستند، ناامیدی را بین فوتبال دوستان بوجود نیاورند.»/فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار