نایب رئیس جبهه پیروان بخشی از جزئیات ضیافت افطاری احزاب با رئیس جمهور را تشریح کرد.

جزئیات ضیافت افطاری روحانی با احزاب کشور

به گزارش گلستان 24، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان به تسنیم گفت: با اشاره به ضیافت افطاری احزاب و شخصیت‌های سیاسی با رئیس‌جمهور اظهارداشت: در این نشست آقایان حدادعادل، کاظم جلالی و اسدالله بادامچیان به نمایندگی از طیف اصولگرایان و آقایان قدرت‌الله علیخانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران و الهه کولایی سخنرانی داشتند.

وی با اشاره به سخنان نمایندگان طیف اصولگرایی خاطرنشان کرد: عمده صحبت‌هایی که از این آقایان در جلسه مطرح شد حول محور اتحاد و همگرایی و توجه به دغدغه‌های مردم در کشور بود.

کوهکن افزود: خانم کولایی به مذاکرات اشاره و پیشنهاد دادند همانطور که در حال مذاکره با دشمنان درجه یک هستیم لازم است در داخل کشور نیز یک پایه ریزی برای مذاکرات داخلی هم بگذاریم.

وی همچنین با اشاره به اظهارات کوتاه رئیس جمهور در این مراسم گفت: استمداد دولت از احزاب مختلف برای کمک و همراهی با توجه به شرایط حاکم بر مذاکرات، منطقه و غیره... نیز محور سخنان آقای روحانی در این جلسه بود. 

کوهکن ادامه داد: تعدادی از افرادی که در جلسه بودند به بخشی از سخنان کرباسچی که در حمایت از سران فتنه بیان شده بود، معترض بودند و در حال آماده شدن برای عکس العمل نشان دادن به سخنان او بودند اما به علت فضای همدلی که عده‌ای تلاش داشتند در جلسه برقرار باشد، سکوت کردند. کرباسچی در بخش دیگری از سخنانش این مدعا را هم مطرح کرد که بخشی از نسل یک دهه بعد از انقلاب مسیری متفاوت با نسل قبل را طی می‌کنند و گفت که باید دید که ما چقدر در دین‌دار کردن آنها موفق‌ بوده‌ایم./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار