حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی محمدی امام جمعه شهرستان بندرگز در خطبه های این هفته بندرگز اظهارکرد :

وزارت کشور بابت ضعف عملکرد استاندار گلستان پاسخگو باشد
به گزارش گلستان 24، امام جمعه بندرگز گفت :بعضی از فرمانداران جایگاه ها را نمی شناسند و حتی برخی از این فرماندارها مانع کار ائمه جمعه می شوند می روند به ادارات می گویند با ائمه جمعه همکاری نکنید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی محمدی امام جمعه شهرستان بندرگز در خطبه های این هفته بندرگز اظهارکرد : بیش از یک سال از انتخاب آقای حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان می گذرد و ما منتظر بودیم که ایشان نیز مانند رئیس دولت یازدهم گزارشی از عملکرد یکساله اش به مردم استان ارائه کند تا کارنامه یکساله اش را در منظر شما مردم قرار دهد اما این انجام نشد .

 

1466991764

وی ادامه داد: فکر می کردیم استاندار ما یک شخص بومی باشد، چون بهتر از دیگران نقاط قوت و ضعف استان را می دانند و می توانند منشا تحولات خوبی در این استان محروم و مظلوم باشند حداقل با دلسوزی که نسبت به استان خودشان دارند قدمی برای توسعه این استان برمی دارند.
امام جمعه بندرگز با اشاره به انتقاداتی که توسط نمایندگان به استاندار گلستان شد، افزود: استاندار قول داده بود که در این استان جمع کند.می گفت :من برای جمع کردن امدم نه جنگ کردن.قول داده بود جمع کند نه جنگ!
مردم بیچاره استان قربانی سیاست دولت شده اند

وی با بیان اینکه استاندار گفته بود که جناحی و حزبی عمل نمی کند تصریح کرد : وی هیچ قدمی برای جمع کردن برنداشته و کلا در خدمت حزب و جناح خاص و یک جریان سهم خواه و انحصارطلب بود حتی باید گفت :ایشان گرفتار یک جریان و حزب خاص و سهم خواه در این استان شدند و مردم بیچاره این استان همواره قربانی سیاست بازی و جناح بازی ها و سهم خواهی ها شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد:  ایشان حتی به سخنان و توصیه های رهبری گوش نکردند که فتنه گران خط قرمز ما هستند و نباید اسیر جناح بندی ها شوند و از دو قطبی کردن جامعه پرهیز کنند اما همه اینها در این استان رعایت نشد آنچه که ما در عملکرد استاندار دیدیم دعوت از سخنرانان از جناح خاص با افکار خاص گاهی حامی فتنه و در برخی موارد موجب درگیری و کتک کاری در جلسه سخنرانی بعضی از سخنرانها شده که اینها همه از ضعف عملکردی استاندار در بحث امنیت استان است که بایستی وزارت کشور نسبت به این مسائل پاسخگو باشد.

برخی فرمانداران مانع کار امام جمعه می شوند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی محمدی افزود : حذف جریان مومن،نصب فرماندارانی که حتی برخی از این فرمانداران نتوانستند در حد و شان فرمانداری عمل کنند، حتی برخی از اینها ادب و آداب و مشی و منش فرمانداری را ندارند و این موضوع باعث نارضایتی برخی از نمایندگان و ائمه جمعه شده است.ضعف عملکرد ، عدم تعامل و شناختن جایگاه ها که بعضی از این فرمانداران جایگاه ها را نمی شناسند و حتی برخی از این فرماندارها مانع کار ائمه جمعه می شوند می روند به ادارات می گویند با ائمه جمعه همکاری نکنید .شما مردم اینها را بدانید.

وی اشاره داشت :  برخی می گویند چرا هر هفته شما درباره دولت و عملکرد دولت و نقطه ضعف های دولت می گویید! خوب آنها هر هفته دارند به دین تهاجم می کنند اگر به حسین و کربلا  و عاشورا تهاجم کردند ما ساکت باشیم!؟ اگر آنها به مسائل کشور به هسته ای به فرهنگ دینی تهاجم می کنند ما ساکت باشیم؟! هر هفته آنها برنامه دارند ،یک روز از تعامل حسین با دشمنان سخن می گویند! روز دیگر از توبه حر سخن می گویند. ما هم هر هفته حرف های خودمان را می زنیم.ما سکوت نمی کنیم. چون آنها هر هفته علیه مقدسات و ارزشها برنامه دارند.
خطیب جمعه بندرگز افزود: اما عملکرد استاندار حذف جریان مومن از بدنه دستگاه های دولتی خالی کردن پست های حساس فرمانداری ها از نیروهای ارزشی و ولایی قلع و قمع کردن مدیران دستگاه های دولتی و اجرایی ،حاصل اقدامات یکساله آقای صادقلو و تیم مدیریتی ایشان است پس معلوم می شود و نشان می دهد که حرف با عمل او نمی خواند.
صادقلو اعتدال را رعایت نکرده است
سید مصطفی محمدی گفت :  آقای صادقلو بیش از آنکه تصور می کند وامدار جریان سرخورده است حتی کسانی را که برای برخی از مدیریتهای مختلف معرفی کرده است اما به خاطر سابقه مبهم آنها در جریان فتنه 88 رد صلاحیت شده اند را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است.باید گفت:ایشان حتی اعتدال را هم مشی نکرده است درکل مجموعه عملکرد استانداری و فرمانداری ها رضایت بخش نیست.
محمدی تصریح کرد: استاندار آنچه را که برای سند توسعه استان و شهرستان ها بیان کردند خیلی چنگی به دل نمی زند چون سند تحول استانداری چیز خاصی ندارد خصوصا در بحث فرهنگی که مورد اعتراض همه ائمه جمعه شده .در بحث فرهنگ و مذهب فقط توسعه موسیقی را در آن لحاظ کرده اند.که استاندار بداند همه فرهنگ موسیقی نیست این مردم مسلمانند عاشورا فرهنگ ماست ، دین و مذهب فرهنگ ماست، شما در سندتان فقط توسعه موسیقی آیینی و سنتی و امثال این حرف ها را آوردید.برگزاری کنسرت های موسیقی غربی تاترها و نمایشهای ضد ارزشی با نادیده گرفتن فرهنگ دینی و مذهبی و هیئت های مذهبی مورد اعتراض و دغدغه جامعه مومن و متدین و علما و ائمه جمعه است.(تکبیرحضار)

سند توسعه بندرگز را فرماندار قبلی داده بود نه فرماندار فعلی !

وی با اشاره به سند چشم انداز وتوسعه شهرستان ها که گفته شد بر اساس آن فرماندارها را تعیین کرده اند خاطرنشان کرد : اینگونه نیست چرا که آن سند توسعه ای که ما دیدیم قبل از حضور این فرماندار در زمان فرمانداری جناب آقای بابایی که الان در نمازجمعه حضور دارند ، ایشان در آن زمان به ما داده اند این سندی نیست که فرماندار فعلی ارائه کرده باشد و براساس آن تعیین شده باشد این سخن صادق نیست این را فرماندار قبلی داده بود.توسعه استان و شهرستان فقط به حرف و ارائه سند نیست بلکه به عمل است که در عمل چیزی در جهت توسعه مشاهده نکردیم.

 حجت الاسلام محمدی ادامه داد: یکی از شعارهای که استاندار روی آن مانور می دهد شهر مجازی است که اشتغال چندهزار نفری را ادعا کرده است اما این هم هنوز در فضا است در عمل ما چیزی ندیدیم چرا که اولا کلید حل مشکلات جوانان این طرح نیست ،ثانیا استانی که هنوز زیر ساخت های مخابراتی اش توسعه پیدا نکرده اینگونه طرح ها خیال پردازی است،ثالثا استانی که مردمش در فقر به سر می برند و در توسعه قدمی برداشته نشده است شهر مجازی چه دردی دوا می کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار