یادداشت؛

انقلاب اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله های رفیع تمدن نوین اسلامی نیازمند مجاهدت ، ایثارگری و از خودگذشتگی دلبستگان آرمانهای امامین انقلاب است .

مدیریت آینده استان در دولت سیزدهم تبلور عینی از خودگذشتگی

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید روح اله حسینی طی یادداشتی نوشت: بیانیه راهبردی جنابعالی در خصوص ساختار مدیریتی آینده استان در دولت سیزدهم را از مصادیق همان از خودگذشتگی ، تبلور عینی مکتب حاج قاسم و  ادامه دهنده راه و روش حضرت آیت الله طاهری (ره) دانسته و  معتقدم بیانیه جنابعالی آغاز گر فصل نوینی از جبهه سازی و اجتماع آراء و اندیشه های جریان انقلابی در سطح استان  خواهد بود . 

از این روی سجده شکر بر آستان یکتای بی همتا می نهم و از خداوند منان آرزوی موفقیت و سربلندی برای جنابعالی می نمایم .

امیدوارم انقلابیون السابقون نیز مسیر طی شده جنابعالی را سرلوحه کار  خود قرار داده و در این هنگامه قرن ، زمینه اعتماد به جریان مومن انقلابی جوان را فراهم آورند.

در پایان ضمن قدر دانی مجدد از صدور بیانیه‌ راهبردی و  کناره گیری از مناصب آینده استان ، چند پیشنهاد ذیل را به محضرتان تقدیم می نمایم:

در گام دوم انقلاب نیازمند تمرکز بر تفکر و گفتمان انقلابی بجای تعصبات حزبی می باشیم و این مهم با هدایت  و حمایت های  جنابعالی میسور می باشد .

لذا با بوجود آمدن بستر گفتگو های راهبردی بر اساس گفتمان امامین انقلاب ، زمینه مشارکت همه دلسوزان انقلاب برای پیشرفت استان فراهم خواهد شد.

می توان از موهبت سازماندهی نخبگان و سرآمدان استان برای تفوق گفتمان انقلاب اسلامی و چشاندن طعم خدمت صادقانه ، عالمانه و مدبرانه به مردم فهمیم استان ، بیش از گذشته بهره برد.

عموما استانداران ماضی گلستان غیر بومی بوده و گاها نیز این استان را محل گذار به مراتب بالاتر انتخاب می نمایند . لذا مطالبه گری بر اساس نقشه استراتژیک پیشرفت استان که بدست نخبگان گلستانی تدوین می گردد را به عنوان یک وظیفه انقلابی و برای رفع تنگناها و مشکلات پیش روی مردم استان ، سرلوحه کار جریان انقلابی قرار دهید .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار