ارتش و نیروهای مردمی در ادامه نبرد خود با تروریست‌‌ها موفق شدند بخش‌های اصلی شهر «حسکه» را بطور کامل از حضور تروریست‌های «داعش» پاک‌سازی کنند.

پاک‌سازی بخش‌های اصلی «حسکه» سوریه از داعش+عکس

به گزارش گلستان 24، نیروهای مردمی «کُرد» سوریه ساعت 2 بامداد امروز (چهارشنبه) به وقت محلی دمشق موفق شدند با اجرای عملیاتی منطقه «العزیزیة» واقع در شمال شرق شهر «الحکسه» را بطور کامل از حضور تروریست‌های «داعش» پاکسازی کنند.

به گزارش فارس، بعد از گذشت چند روز از حملات شدید تروریست‌های داعش به مناطق جنوبی و شرق شهر الحسکه، این مناطق شاهد درگیری‌های شدیدی بین نیروهای سوری با تروریست‌های داعش بوده و نبرد در شرق منطقه العزیزیة بین نیروهای مردمی کرد با تروریست‌های داعش همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در پی ایستادگی نظامیان ارتش و نیروهای مردمی شیعه در منطقه العزیزیه تا حد بالایی از شدت حملات تروریست‌های داعش کم شده و در بعضی از مناطق افراد مسلح مجبور به عقب نشینی شده‌اند.

این گزارش حاکی است که نیروهای مردمی کرد سوریه ساعت 2 بامداد امروز موفق شدند منطقه العزیزیة را بطور کامل پاکسازی کنند.

با پاکسازی این منطقه نیروهای مردمی روند خنثی سازی مواد منفجره کار گذاشته شده توسط تروریست‌ها را آغاز کردند تا اهالی منطقه بتوانند در اسرع وقت به محل زندگی خود بازگردند.

نیروهای مردمی کرد روز گذشته نیز موفق شدند کنترل منطقه «الغزال» از جمله پاسگاه این منطقه و همچنین منطقه «عب الشوک» واقع در شمال شرق شهر الحکسه را در دست بگیرند.

روز گذشته نیروهای ارتش سوریه به کمک نیروهای دفاع ملی و عشایر شیعه اهل الحسکه موفق شدند بعد از درگیری شدید با نیروهای تروریستی داعش، شرق منطقه «غویران» را از حضور افراد مسلح داعش پاکسازی کنند. در جریان این عملیات شمار زیاد از تروریست‌های داعش کشته شده و تعداد دیگری نیز اسیر شدند. اجساد تروریست‌های داعش خیابان‌های شرق غویران را پر کرده است.

به گزارش فارس، گروه «شهید عبدالحی العبدالله» تحت نظر نیروهای ارتش سوریه روز گذشته در عملیات پاکسازی شرق منطقه غویران با حمله به مواضع تروریست‌های داعش در منطقه موفق شدند تعدادی از تروریست‌ها را از پای در آورند و مقادیر زیادی سلاح ومهمات داعش را به غنیمت بگیرند. هم اکنون غرب منطقه غویران تحت کنتل نیروهای ارتش سوریه است.

از طرفی درگیری شدید بین نیروهای ارتش سوریه ونیروهای دفاع ملی و عشایر شیعه اهل منطقه با تروریست های داعش در منطقه «النشوه غربی» به شدت ادامه دارد. نیروهای سوری غروب شب گذشته یک خودروی جیپ حامل مواد منفجره را در روی پل منطقه النشوه غربی در نزدیکی بازار«الغنم» را توسط یک تانک منهدم کردند.

از طرفی دیگر پاسگاه‌ها ومناطق «البانوراما، گلستان شهداء، الاحداث، الوطواطیه، طوق الملح، الصاعقه، الباسل، الجسرین، السندباد، العمران، سرباز گمنام و میدان برق» واقع در جنوب شهر الحسکه تحت سیطره نیروهای سوری می‌باشد.

بر اساس این گزارش، مناطق الفیلات و زمین فوتبال و نزدیک به 50 درصد منطقه النشوه غربی همچنان تحت سیطره نیروهای تروریستی داعش قرار دارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار