انهدام دو تانک پیشرفته سعودیها در نزدیک مرز با یمن:

رزمندگان جنبش انصار الله و ارتش یمن در انتقام حملات وحشیانه هواپیماهای جنگی رژیم آل سعودبه مناطق مسکونی شهرهای این کشور، پایگاه نظامی "علب" واقع در منطقه ظهران الجنوب عربستان سعودی را مورد حمله قرار دادند.

حمله انصار الله به پایگاه آل سعود+عکس، نقشه

 رزمندگان جنبش انصار الله و ارتش یمن در انتقام حملات وحشیانه هواپیماهای جنگی رژیم آل سعودبه مناطق مسکونی شهرهای این کشور، پایگاه نظامی "علب" واقع در منطقه ظهران الجنوب عربستان سعودی را مورد حمله قرار دادند. در این حمله گروههایی از مجاهدین یمنی پس از شناسایی قبلی منطقه، با نظامیان سعودی مستقردر این پایگاه درگیر شده و خسارات سنگینی را به آنها وارد آوردند.

 

حمله انصار الله به پایگاه

 

در این عملیات دو دستگاه تانک پیشرفته نظامیان سعودی هدف موشکهای ضدتانک رزمندگان قرار گرفته و منهدم شد. در تصاویر منتشره از سوی واحد تبلیغات جنگی انصار الله (اعلام الحربی) لحظه اصابت و انهدام تانکهای مذکور و هلاکت و فرار دوتن از سرنشینان آنها به نمایش درآمده است. لازم به ذکر است که پیش از هجوم زمینی مجاهدین یمنی، مقر نظامیان سعودی با 40 فروند موشک کاتیوشا هدف قرار گرفته و خسارات سنگینی به آن وارد آمد.

 

حمله انصار الله به پایگاه

 

حمله انصار الله به پایگاه

 

لازم به ذکر است که با گذشت حدود 3 ماه از تجاوز نظامی رژیم آل سعود به کشور یمن، علی رغم حملات گسترده هوایی به شهرها و مراکز مسکونی و نظامی یمن از سوی نیروی هوایی ارتش عربستان، توان نظامی جنبش انصار الله و ارتش یمن تا حدود زیادی سالم مانده و رزمندگان حملات گسترده زمینی و موشکی گسترده ای را به مراکز نظامی سعودی انجام داده اند که خسارات فراوانی را به سازمان رزم آن وارد آمده است.

 

حمله انصار الله به پایگاه

 

 

حمله انصار الله به پایگاه

 

 

حمله انصار الله به پایگاه

 

حمله انصار الله  آل سعود عکس نقشه

ارسال نظر

آخرین اخبار