رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: اصرار دارم وزارت بهداشت همین مسئله‌ تعرفه‌ (خدمات پرستاری) را به طور جدی در این دولت دنبال کند. این یک درخواست مهم پرستاران و یک مطالبه‌ واقعی است.

رهبر معظم انقلاب: حقایق را روایت کنید و الّا دشمن به‌ دروغ روایت می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ جمعی از پرستاران و خانواده شهدای سلامت، به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها و روز پرستار، صبح امروز (یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

رهبر انقلاب، در این دیدار گفتند: زینب کبری سلام‌اللّه علیها توانست به همه‌ تاریخ و همه‌ی جهان نشان بدهد ظرفیت روحی و عقلی عظیم جنس زن را. زینب کبری توانست نشان بدهد علوّ مرتبه‌ زن و عظمت قدرت روحی و عقلانی و معنوی زن را.

 

ایشان افزودند: زینب کبری سلام‌اللّه علیها دو نکته را نشان داد. یک نکته اینکه زن می تواند اقیانوس عظیمی باشد از صبر و تحمل. دوم اینکه زن میتواند قله‌ی بلندی باشد از خردمندی و تدبیر.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: من اصرار دارم وزارت بهداشت همین مسئله‌ تعرفه‌ [خدمات پرستاری] را به طور جدی در این دولت دنبال کند. این یک درخواست مهم پرستاران و یک مطالبه‌ واقعی است.

ایشان خطاب به هنرمندان تاکید کردند: در زمینه روایت سختی‌های کار پرستاران کمبود روایت هنری داریم. اینها مایه‌های هنری دارد، به تعبیر فرنگی رایج در زبان هنر اینها مایه‌های دراماتیک دارد. می شود از اینها برنامه‌های هنری جذاب ساخت. هنرمندان بیایند در میدان.

 

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند: شما روایت کنید حقایق جامعه‌ی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. اگر شما روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید دشمن روایت می‌کند؛ شما اگر حادثه‌ دفاع مقدس را روایت نکنید دشمن روایت می‌کند، هرجور دلش می‌خواهد، توجیه می‌کند، دروغ می‌گوید، ۱۸۰ درجه با این خلاف واقع، جای ظالم و مظلوم را عوض میکند.

ایشان افزودند: شما اگر حادثه‌ تسخیر لانه‌ی جاسوسی را روایت نکنید که متأسفانه نکردید، دشمن روایت می‌کند و روایت کرده. دشمن روایت کرده، روایت‌های دروغ. این کاری است که ما باید انجام بدهیم، این وظیفه‌ی جوانهای ما است.

این خبر تکمیل می شود . . .

 

 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار