وزیر اطلاعات:

وزیر اطلاعات گفت: دشمن همیشه در تلاش است تا بتواند خدشه‌ای بر این وحدت وارد کند، اما هوشمندی و تدبیر مدیریتی که در گلستان حاکم بود توانست تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را نقش برآب کند.

خنثی شدن طوطئه های دشمنان با تدبیر و مدیریت در گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز دوشنبه در دیدار با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان اظهار کرد: دشمن به دلیل خصلت ذاتی خود دست از دشمنی بر نخواهد داشت و طبیعی است که بر دشمنی‌های خود بیافزاید و برای ضربه زدن به این نظام تلاش کند.

وزیر اطلاعات به حادثه تروریستی در صحن رضوی اشاره کرد و افزود: دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای تفرقه آمیز همواره در تلاش است که به وحدت آسیب بزند، اما مردم نشان دادند که با بصیرت و هوشمندی، نسبت به نظام امید و اعتماد کامل دارند و این اعتماد و امید توانسته نظام و مردم را در صحنه نگه دارد

در ادامه نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: سربازان وزارت اطلاعات سربازان همیشه در میدان و در عین حال گمنام هستند که در این شرایط خاص مسئولیت خیلی سنگینی را بر عهده دارند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: از اول انقلاب تاکنون دشمن همواره در صدد ضربه زدن به نظام بوده است و از راه‌های مختلف و با غائله‌هایی که بوجود آورده‌اند جنگ هشت ساله را تحمیل و تحریم‌ها را اعمال کردند اما با وجود مردم بصیر و تدابیر امامین انقلاب اسلامی این توطئه‌ها خنثی شده است

نماینده مقام معظم رهبری در گلستان ادامه داد: گلستان نماد وحدت و خودباوری است و به رغم تلاش‌های دشمن برای برهم زدن این وحدت از اوایل انقلاب تاکنون ناکام ماند.

وزیر اطلاعات سپس در جلسه شورای تامین گلستان حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در این جلسه گفت: اگر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تحقق تمدن نوین اسلامی، اجرایی شدن و کاربردی شدن شعار سال را می‌خواهیم، باید بتوانیم خدمت خالصانه‌ای را به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: اگر مردم خدمت خالصانه را از مسوولان ببینند خود پایگاه اطلاعاتی می‌شوند و پشتیبان، حامی و فعال موثر مجموعه و مسوولان خواهند شد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: اگر امنیت پایدار داریم و در پرتو این امنیت پایدار مشارکت جدی مردم را در صحنه می‌بینیم در گرو این است که بتوانیم با تمام توان رضایت مردم را جلب کنیم و این را بدانیم که وقتی سخن از مردم می‌گوییم، مردم همه جامعه ما هستند و باید همه را ببینیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: مردم، ولی نعمتان ما هستند و زمانی که بتوانیم وحدت را در همه مذاهب حفظ کنیم این وحدت مستحکم‌تر از همیشه خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت برای بهبود رفاه اجتماعی گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی تمام تلاش خود را برای خدمت به همه اقشار مختلف جامعه بکار گرفته است.

وزیر اطلاعات به دشمنی‌های دشمنان نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر سه عنصر خدمتگذاری، خلوص و جلب رضایت مردم را در چار چوب فرمایشات رهبر عزیزمان بکار ببندیم دشمن در رسیدن به اهداف خود همچون گذشته ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام خطیب اضافه کرد: قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی جهانی است.

وزیر اطلاعات بر پیش بینی و آینده نگری پدیده‌ها تاکید کرد.

استاندار و رئیس شورای تامین گلستان نیز در این جلسه گفت: استان گلستان جزو ۱۰ استان برتر از نظر ظرفیت‌های خدادادی است، اما در عمده شاخص‌های پیشرفت جزو ۱۰ استان آخر کشور است.

علی محمد زنگانه به برخی از مشکلات گلستان اشاره کرد و افزود: ۹۰درصد منابع آبی استان از منابع آب‌های زیرزمینی استفاده می‌شود که باید مدیریت شود.

وی به سفر رییس جمهور به گلستان اشاره کرد و گفت: سفر دکتر رئیسی به گلستان این امکان را فراهم کرد که بخشی از عقب افتادگی‌های استان را با اعتبار ۴۰هزار میلیارد تومان جبران کنیم.

در پایان این جلسه مدیرکل جدید اطلاعات استان گلستان معرفی و از خدمات مدیرکل پیشین قدردانی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار