معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و سرپرست فرمانداری رامیان گفت: فرماندار برکنارشده رامیان نتوانست توقعات مورد نظر در راستای توسعه شهرستان را تامین کند و این تغییر در راستای تامین خواسته‌ها و رفع دغدغه‌های مردم و پیش‌رفت شهرستان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

به گزارش گلستان 24،  سیدعلی مهاجر در نشست با معترضان طرح آب‌رسانی به رامیان و آزادشهر اظهار کرد: فرماندار شهرستان به‌عنوان نماینده دولت باید برای ادای حق شهرستان و منافع مردم با همه موانع موجود بجنگد و تلاش کند.

وی بیان کرد: از مدیران شهرستان‌ها انتظار داریم دغدغه خود را حل مشکل مردم قرار دهند و بدانند که قرار نیست همه شرایط فراهم باشد تا کارها انجام شود. باید با شرایط موجود و انجام کار جهادی و انقلابی و حتی یقه‌گیری از مدیران اجرایی به مشکلات مردم پرداخته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: از برخی افراد حتی مسئولین سابق استان که خواسته یا ناخواسته موجب تحریک مردم و القا این حس نادرست به مردم می‌شوند که مسئولین به‌دنبال تضییع حق مردم رامیان هستند گلایه دارم و قطعا هدایت درست افکار عمومی و آگاه‌سازی آن‌ها از وظایف فرماندار است که متاسفانه به آن پرداخته نشده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار