رییس ستاد انتخابات گلستان از ثبت نام ۱۷ گلستانی در انتخابات مجلس خبر داد.

ثبت نام ۱۷ گلستانی در انتخابات مجلس

به گزارش گلستان24؛ سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز فرایند ثبت نام نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح روز گذشته تاکنون ۱۷ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی افزود: ۶۰۹ نفر از متقاضیان تایید شده در مرحله پیش ثبت نام امکان ثبت نام نهایی و بارگذاری مدارک را در این مرحله دارند.
مهاجر تصریح کرد: داوطلبین در هنگام ثبت نام باید تاییدیه ۵ ساله آموزشی پژوهشی و مدیریتی خود را در سامانه جامع بارگذاری کنند و این امر مستلزم نامه‌نگاری و درخواست کتبی خود نامزد، به معاونت توسعه و منابع انسانی سازمان مطبوع می‌باشد.
رئیس ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان کرد: هم‌چنین با توجه به قانون شفافیت مالی در این دوره از انتخابات تمامی متقاضیان در هنگام ثبت نام باید برگه گواهی معرفی ثبت حساب غیر تجاری را در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.
وی با اشاره به عدم تمدید زمان ثبت نام نهایی گفت: با تاکیدات رئیس ستاد انتخابات کشور و دستورالعمل‌های ابلاغی زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نشده و هم‌چنین پس از ثبت نهایی مدارک امکان ویرایش نیز وجود ندارد.
مهاجر در پایان تصریح کرد: از تمامی متقاضیان تایید شده در مرحله پیش ثبت نام می‌خواهیم زمان ثبت نام خود را به آخرین روز مهلت تعیین شده موکول نکرده و با نهایی کردن مدارک در پنجره واحد وزارت کشور حضور یا عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار