احساس می‎کنم مردم ایران همه چیز را به دست آورده‎اند، ظرف چند روز امکان رسیدن به چارچوب «توافق سیاسی» وجود دارد.

تمدید و نا امید…

به گزارش گلستان 24 به نقل «معبر سایبری بی سنگر»

احساس می‎کنم مردم ایران همه چیز را به دست آورده‎اند، ظرف چند روز امکان رسیدن به چارچوب «توافق سیاسی» وجود دارد.

من احساس می کنم که مردم ایران همه چیز را به دست آوردند .امروز برنامه هسته ای ما توسط دنیا شناسایی شده است. امروز کسی برای بستن برنامه غنی سازی ما و از بین بردن برنامه صلح آمیز ایران صحبت نمی کند و اینها همه توفیق هایی است که مردم ایران در سایه سیاست تدبیر و امید که به آن رای دادند و در کنار آن ایستادند و با حمایت رهبری ان را ادامه دادند، امروز دارند بهره آن را می برند.

- آقای ظریف دقیقا ملت ایران چه چیزی را بدست اورده اند ؟؟ تحریم ؟؟ تحقیر؟؟ قبلا هم که برنامه هسته ای ما شناخته شده بود ، حتی 20 درصد هم تولید کردیم که به لطف شما و دولت نا امید قطع شد، ما زیر سایه ی تدبیر امید هیچی جز خفت و خاری نصیبمان نشد این چه دستاوردی است که فقط شما ازش خوشحال هستید ؟؟

سخنان جان کری در تشریح دستاوردهای آمریکا در نتیجه اجرای یک سال توافق ژنو:

1416913764482

ایران برای اولین بار به عقب بازگشته و تحقیقات هسته ای را کاملا متوقف کرده است، ذخیره 20 درصد ایران صفر شد و تحریم ها هم همچنان باقی است، صحبت از لغو تحریم ها زود است.

و در آخر حرف های فرمانده سید علی خامنه ای که مسئولین ایشون رو بعنوان یه مقام تشریفاتی تلقی کردند و هیچ توجه ای به هشدار های آقا نکردند …و در آخر رو سیاهی برای همه آنان!

1416914151561

بنده همچنان که گفتم خوشبین نیستم. من فکر نمیکنم از این مذاکرات آن نتیجه ای که ایران انتظار دارد به دست بیاید !

ملت باید بیدار باشد بداند چه اتفاقی می افتد تا بعضی تبلیغات چی های مواجب بگیر دشمن و بعضی از تبلیغات چی های بی مزد و مواجب، از روی ساده لوحی نتوانند افکار عمومی را گمراه کنند!

 پ.ن : دولت تمدید و امید بفرمایید آبگوشت … 

ارسال نظر

آخرین اخبار