یکی از کاربران فیس‌بوک در واکنش به آخرین پُست مهدی هاشمی نوشت: آقا مهدی عزیز جرایمی که شما مرتکب شدی اگر این جماعت روستایی که بابات به آنها تیکه می اندازد مرتکب شده بودند تا به حال هفت تا کفن پوسونده بودند.

واکنش کاربران به آخرین پست فیس‌بوکی مهدی‌هاشمی

به گزارش گلستان 24 ، مهدی هاشمی قبل از معرفی خود به اوین در آخرین پست فیسبوکش نوشت:

«آخرین پست فیس بوک را در شرایطی می نویسم که تا ساعاتی دیگر با وجود عدم دریافت اجراییه، خود را به اجرای احکام زندان اوین معرفی می کنم. این درگاه ارتباطی با شما باز خواهد ماند و پرینت همه پیام ها و نظرات توسط یکی از اعضای خانواده در ملاقات های هفتگی به اطلاعم خواهد رسید و به فراخور ضرورت پاسخ هم خواهم داد. یک پست مفصل هم درباره روند دادگاه نوشته ام که به زودی منتشر خواهد شد. گاهی هم عکس یا موضوعی خاص که به ذهنم می رسد یا خاطره ای از زندان را می دهم در فیس بوک بگذارند تا بدانید زندان اوین چگونه روزی میزبان پدر است و روزی پسر. با این تفاوت که اوین گویا ماندگار است و از میان ما نمی رود...

مردم چشمم به خون آغشته شد/ در کجا این ظلم بر انسان کنند»

کاربران فیسبوک به این پست او واکنش‌های مختلفی نشان دادند که تعدادی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

هر کس باد بکارد طوفان درو میکند ؟!!!!!

پست فیس‌بوکی مهدی‌هاشمی

الهی بمیرم برای این مظلومیت.

البته دلبندم زندان اوین صد در صد از زندانی که در اروپا منتظرت بود بهتر است... بهرحال پاپا چپ و راست برات مرخصی میگیره اونجا هم مثل برادر شهرام جزایری یه سویت با امکانات اینترنت تلویزیون و.... بهت میدن تا یه موقع کار بیزینست به مشکل بر نخوره .. خدا رو چی دیدی شاید هم شدی مامور خرید زندان... امید تو از دست نده دلبندم تو چشم و امید ما هستی مثل کوه مقاوم باش.....

حالاچراداری می خندی؟؟؟ یعنی میخوای نشون بدی ملالی نیست؟!

جای دزد توی زندانه،تو هم دزدی کردی،زندان خوش بگذره!

گردن کلفتی یعنی الان؟

فهش دادن به مهدی هاشمی وپدرشان هزینه نداره که هیچ، فحش دهنده به انهای مختلف مورد تکریم و تطمیع واقع میشه، این معلوم الحال هائی که راست میرن چپ میرن به این آقای هاشمی وفرزندانشان ناسزا میگن وفحش می دهند، اگه جرعت دارن درمورد رقبای این خانواده که سر تا پا فاسد وآلوده اند، چیز بنویسند، مگه فقط مهدی هاشمی تو این مملکت آقازاده است.

باید اونموقع که میخوردی یاد این ملت بودی نه الان.

مهدی جان به پرونده کرسنتتون کی رسیدگی میکنن؟؟؟؟

آقا مهدی عزیز جرایمی که شما مرتکب شدی اگه این جماعت روستایی که بابات بهشون تیکه میندازه مرتکب شده بودن تا به حال هفت تا کفن پوسونده بودن.

مهدی جان راستی اگه حوصله ت سر میره بگو واسه همه عزیزان اینترنت راه بندازن توی اوین اینقده به خونواده زحمت نده هی برن پرینت بگیرن بیارن واسه تون .تازه میتونی مدیر چند تا گروه توی فیسبوک بشی.

درود بر خاندان هاشمی مخصوصا عفت مرعشی که صریحا گفته پدرسوخته بازیه افرین.

ارسال نظر

آخرین اخبار