دوشنبه یک روز به مراسم تشیع پیکرهای پاک ۵۰ شهید استقامت شهدای غواص در اصفهان مانده است که خبری دلخراش٬ روحیه ی جوانان مومن و انقلابی شهر اصفهان که چندین ماه است مشتاق برگزاری مراسمی باشکوه برای یونس های گمگشته و جوانان استکبار ستیز دیروز و شهیدان گلگون به خون امروز هستند را برهم می زند.

دستگیری به جرم گفتن مرگ بر آمریکا !

به گزارش گلستان 24، دوشنبه یک روز به مراسم تشیع پیکرهای پاک ۵۰ شهید استقامت شهدای غواص در اصفهان مانده است که خبری دلخراش٬ روحیه ی جوانان مومن و انقلابی شهر اصفهان که چندین ماه است مشتاق برگزاری مراسمی باشکوه برای یونس های گمگشته و جوانان استکبار ستیز دیروز و شهیدان گلگون به خون امروز هستند را برهم می زند. به حکم شورای تامین استانداری اصفهان حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر روز گذشته دو تن از فعالان فرهنگی اصفهان، طلبه ولایی مهدی امینی (فرزند شهید) از منزل شهید به شماره حکم ۹۴/۴۵۵/۳۸۳۹۶ دستگیر شده و بدون این که خانواده های آن ها را در جریان بگذارند به نقطه ی نامعلومی انتقال می یابند.

مرگ بر آمریکا4

مرگ بر آمریکا3

مرگ بر آمریکا2

 

مرگ بر آمریکا1

مرگ بر آمریکا

تهیه سربند ها و بیرق های «مرگ بر آمریکا» برای تشییع شهدای امروز اصفهان از جمله فعالیت ایشان برای مراسم تشییع بوده است. شعاری که این روزها در این دولت جرم است و باید برای جلوگیری از این جرم به خانه شهید تعرض نمود!!

در همین راستا ظهر دیروز نیز هم طلبه دانشجو محسن ربانی در خیابان دستگیر شد! و در راستای جمع آوری پلاکاردهای استکبارستیزی به چند کانون فرهنگی اصفهان از جمله کانون جواد الائمه تعرض گردید!!

و در آخر مراسم تشییع شهدای غواص در اصفهان به تراژدی جالبی تبدیل شد. این مراسم که با حضور کم سابقه  و پر شور مردم برپا شد سعی شد تا با فشار دستگاه های امنیتی به یک مراسم تشییع معمولی تبدیل شده و در آخر هم به یک حمد و سوره مردم ختم شود و خیلی آرام تمام شود. اما جریان های انقلابی مانع از این کار شدند و بار دیگر انقلابی بودن خود به رخ خیلی ها کشاندند و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس مراسم را پرشورتر کردند. مراسمی که پخش کننده گان سربندها و و پلاکاردهای «یازهرا» و «مرگ بر آمریکا» توبیخ می شدند و در آن دست نوشته های صادقانه ی مردم که حاوی شعارهایی همچون «خون شهیدان ما قابل اکسید نیست»، «نه سازش٬ نه تسلیم٬ نبرد با آمریکا»، «دستاوردهای هسته ای را ارزان نفروشیم» و... بودند، یکی پس از دیگری توسط افرادی ناشناس در کسوت ماموران امنیتی پایین کشیده شده و یا پاره می گشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار