هفته آخر شهریورماه یکی از شلوغ ترین هفته ای فعالیتهای کاندیداهای احتمالی در دو شهرستان ترکمن و گمیشان بود .

شنیده های جدید انتخاباتی از حوزه انتخابیه غرب استان

 به گزارش گلستان 24، در این روزها در حالی که شایعه حضور ناز محمد ولی پور به عنوان کاندید در برخی از محافل شنیده می شود ،سایر کاندیداها با حضور در مراسم ها و مجالس مختلف دیدگاههای خود را با مردم در میان می گذارند.بنظر می رسد این شایعه در صورت تحقق بیش از اینکه بر روی سبد آرای سایر کاندیداها تاثیرگذار باشد، بر روی نیروهای خود این طیف تاثیرگذار خواهد شد.
* مهران شکیبایی و آنه محمد گل تمرکز خود را بر حضور در مجالس عروسی منطقه گذاشته اند.البته دکتر شکیبایی واعضای اتاق فکر وی جلسات منظم هفتگی خود را در شبهای دوشنبه برگزار کرده و در این جلسات هفتگی آخرین تحولات انتخاباتی را مورد بررسی قرار می دهند.
*تیمور کرداری نیز پس از اینکه در هفته گذشته مهمان  تعدادی از مدیران تعاونی  پره بود در روزهای اخیر به سیمین شهر رفت و با تعدادی از جوانان سیمین شهری به گفتگو پرداخت.
*بر اساس گزارش خبرنگار محلی ترکمن سسی نخستین جلسه انتخاباتی حاجی گلدی کر در روز پنج شنبه با حضور تعدادی از فعالان سیاسی در سیمین شهر و در منزل شیر محمد پنق برگزار شد.حاجی گلدی کر در هفته های گذشته بعد از اعلام حضور قطعی خود در ماه گذشته ایام آرامی را پشت سر گذاشت .
*در این شرایط و با توجه به جدی تر شدن فعالیت کاندیداهای ترکمن در منطقه سوال بی پاسخ مردم منطقه هنوز هم این است که آیا کاندیداهای ما در نهایت به یک اجماع خواهند رسید ؟

ارسال نظر

آخرین اخبار