قابل توجه تیم دیپلماسی :

امنیت و اقتدار کشور ایران مدیون خون شهدا و جانبازان و ایثارگرانی است که مقتدرانه و جان برکف در مبارزه با رژیم شاهنشاهی ، منافقین ، 8 سال جنگ تحمیلی و ترور و تحریم نظام سلطه غرب و منطقه ایستادگی کردند .

قابل توجه ظریف , امنیت ایران مدیون خون شهداست

دیپلماسی و سیاست خارجه از جایگاه و اهمیت ویژه  در هر کشور برخوردار می باشد و نقاط ضعف و قدرت آن بر کشور تاثیر مستقیم دارد و به همین دلیل باید در رفتار و گفتار خود دقت بسیار بالایی داشته . زیرا هر اشتباه میتواند ضربه ای غیر قابل جبران بر پیکره کشور وارد نماید .

به گزارش گلستان 24 : در دولت تدبیر و امید با واگذاری مذاکرات هسته ای به وزرات امور خارجه  ، مسئولیت آقای ظریف دو چندان شده است هرچند آن طور که باید و شاید نتواسته است آرمانها را حفظ کند و با مذاکرات مستقیم با آمریکا به وجهه انقلابی و استکبارستیزی ایران در جهان ضربه وارد کرده است.

به نظر میرسد از نگاه سیاستمداران دولت دکتر روحانی  منافع ملی و مادی بر منافع ایدئولوژی و ارزشها  برتری دارد و این تفکر را در عموم جامعه نیز گسترش دهند واعلام شود بدون توافق با غرب، کشور ایران نه تنها توانایی غلبه بر مشکلات اقتصادی و امنیتی را ندارد ، بلکه هیچ وقت نمیتواند در سطح بین الملل به قدرتی دست یابد . مگر آنکه استانداردهای جهانی نظام سلطه را بپذیرد و به همین دلیل مذاکرات مستقیم و تلفنی و حضوری با رئیس جمهور و تیم سیاست خارجه آمریکا برقرار میگردد.

zarif

شاید از نظرشما این مطالب بدبینانه و منفی نگری یا سیاه نمایی باشد . اما با کمی دقت و تامل در سخنان و گفتارهای مطروحه نتایج مهمتری آشکار می شود . بعنوان نمونه سخنان آقای ظریف : آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد 

این جمله از طرف آقای ظریف بعنوان نفر اول دیپلماسی ایران تا چه حدی میتواند در سطح جهان , جامعه و روحیه نظامیان تاثیرگذار باشد ؟ البته در ادامه اقای ظریف جمله خود را توجیح نمود. مقام عالی کشور  بدون نام بردن اسمی،فرمودند : ایشان را از نزدیک ببرید تا توان نظامی کشور را مشاهده کنند.

               آقای ظریف برای بازدید از توان نظامی  به صنایع دفاع برده شد اما جمله ایشاندر جمع دانشجویان که امنیت ایران با مذاکرات بالا رفته است هم جالب توجه بود . باید به آقای ظریف این نکته را گوشزد کرد که امنیت و اقتدار کشور ایران مدیون خون شهدا و جانبازان و ایثارگرانی است که مقتدرانه و جان برکف در مبارزه با رژیم شاهنشاهی ، منافقین ، 8 سال جنگ تحمیلی و ترور و تحریم نظام سلطه غرب و منطقه ایستادگی کردند . ولاغیر...

amniyat

امید است دولت تدبیر و امید با نگاه به دارائی های کشور در اقتصاد و امنیت و اقتدار با روحیه انقلابی و اسلامی کشورایران با قدرت هدایت کند . و بداند مردم همچنان به آرای خود به دولت تدبیر و امید امیدوارند.

ارسال نظر

  • هادی
    0

    عکسی که بعد از سی سال اجازه اتشار گرفته است به اقای ظریف نشان دهیدشاید وجدانشان دوباره بیدار شود

  • salamgonbad
    0

    http://salamgonbad.ir/1393/09/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%86%D8%A8%D8%AF/

  • نازیلا
    0

    همان که نوشتید درست است . ایشون به استاندارهای جهانی ایمان قلبی دارند به جونان کشورشان

آخرین اخبار