سید علی مطهری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون مجلس در گفت و گوی اختصاصی با گلستان 24، به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو گفت:

مسئولین باید گوش شنوا برای نقد دانشجویان داشته باشند

سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گوی اختصاصی با گلستان 24 درباره نقش دولت در افزایش حضور دانشجویان در حوزه های مختلف مخصوصا حوزه فرهنگ گفت:  با توجه به ویژگی دانشجویی که جوانی و شور و همچنین حضور او در یک محیط علمی فرهنگی سیاسی است، فضا باید برای فعالیت سالم فرهنگی در دانشگاه ها به گونه ای فراهم شود که دانشجویانی که علاقمندند در زمینه های مختلف به ویژه مسایل فرهنگی که مورد نیاز انقلاب اسلامی است فعالیت کنند، دست بازتری داشته باشند.

22347

وی در ادامه افزود: فضای مطالبه گری که مورد تایید مقام معظم رهبری است و آن نگاه آرمانی که در دانشجویان و جوانان است به گونه ای باید فراهم شود که بتوانند نسبت به آنچه که در رفتار مسئولین می بینند نقد کنند. مسئولین باید گوش شنوا برای نقد دانشجویان داشته باشند. ما امروز شاهد هستیم که در برخی جلساتی که بنا بوده در دانشگاه ها برگزار شود، جایی که احساس کردند شاید کسانی هم میتوانند در آنجا نقد کنند، جلسه را برهم زدند یا از حضور در جلسه جلوگیری کردند. اگر بخواهد این فضا در دانشگاه ها ایجاد شود قطعا به نفع فضای نشاط جوانان در دانشگاه ها نخواهد بود.

2014-11-19-11-32-24

سید علی طاهری همچنین گفت: امیدواریم راه برای فعالیت سالم و بیان دیدگاه های آرمانی جوانان دانشجو در دانشگاه ها به گونه ای فراهم باشد که ایده انقلاب اسلامی که بعد از انقلاب در دانشگاه هاایجاد شد حفظ شود.

ارسال نظر

  • پرویز
    0

    کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟

  • saman
    0

    حاج اقا گوش مسئولین را بکشید شاید بشنوند

آخرین اخبار