سند دیگری از مزدور آل‌سعود؛

نوری‌زاده مأموریت ماله‌کشی فجایعی را که مسئولیت آن با آل سعود است بر عهده دارد که با توجه به سبقه مزدورانه وی که برای همه حتی ضدانقلاب آشکار شده، این تلاش‌ها ناکام مانده است.

مأموریت سخیف نوری‌زاده درباره حادثه تلخ منا+فیلم

ویژگی بارز ضدانقلابیون وابستگی و بعضاً مزدوری حکومت‌های غربی و مرتجع عربی است. در این میان نام کسانی چون علیرضا نوری‌زاده و عطاءالله مهاجرانی به سبب قرابت و نزدیکی که با حکومت آل سعود داشته‌اند، معروف خاص و عام شده است.

مأموریت سخیف نوری‌زاده

علیرضا نوری‌زاده در این زمینه گوی سبقت را از همه ضدانقلابیون ربوده و عموماً به ماله‌کشی حوادث تلخی که حکومت آل سعود مسئولیت آن را بر عهده دارد، می‌پردازد و همواره به طرف حکام عربی غش و از آن‌ها حمایت می‌کند. اکنون وضعیت «علیرضا نوری‌زاده» به جایی رسیده که دیگر بر کسی پوشیده نیست که او مخارج شخصی و تلویزیونش را از شاهزاده‌های آل‌سعود دریافت می‌کند.

وابستگی آشکار «علیرضا نوری‌زاده» به رژیم آل‌سعود، موجب شده تا حتی اپوزسیون خارج‌نشین نیز به او اعتراض کنند.

در این میان، «عادل (عبدالرضا) اسدی‌نیا» از اپوزسیون خارج‌نشین و مجری تلویزیون کلمه نیز نوری‌زاده را کسی معرفی می‌کند که از رژیم سعودی پول می‌گیرد و دم از آزادی مردم ایران می‌زند.

پیش از این شهرام همایون، یکی از اعضای اپوزیسیون خارج نشین از همدستی نوری‌زاده با حکام عربستان خبر داده و وی را جیره‌خوار آل‌سعود خوانده بود که پول کلانی برای حمایت از سیاست‌های حکومت‌های مرتجع عربی در قالب اپوزیسیون علیه ایران دریافت کرده است.

مأموریت سخیف نوری‌زاده درباره حادثه تلخ منا+فیلمحادثه فرودگاه جده و ماله‌کشی نوری‌زاده

نوری‌زاده در سخنانی درباره این حادثه با متهم کردن ایرانیانی که به زیارت خانه خدا می‌روند، موضوع جده را به مسئله مواد مخدر ارتباط داد و بیان داشت این مسئله تفتیش بدنی بوده که البته عادی است و مأموران سعودی به وظیفه خود عمل کرده‌اند!

وی که بارها به‌اصطلاح به‌عنوان کارشناس در شبکه العربیه حضور یافته و بر اساس منافع آل سعود سخن گفته است، در این زمینه بیان کرد: «عده‌ای از هموطنان ما به خاطر اعتیاد به مواد مخدر این مواد را در جاهای ناگفتنی پنهان می‌کنند و حتی این موضوع باعث مرگ این افراد شده است. در فرودگاه جده محال است دو مأمور بتوانند به یک نفر تجاوز کنند. بردند این افراد را لخت کردند و عمل تفتیش را انجام داده‌اند.»[1]

درحالی نوری‌زاده حادثه فرودگاه جده را به گونه دیگری جلوه داد و با توهین ایرانیان را مسبب این عمل دانست که سعودالفیصل، وزیرخارجه پیشین عربستان با قبول جرمی که ماموران فرودگاه جده انجام داده‌اند بیان داشت که با خاطیان این حادثه به اشد مجازات برخورد می‌شود.[2]

مأموریت سخیف دیگر نوری‌زاده درباره حادثه منا

نوری‌زاده در مورد حادثه منا نیز به طرفداری بی‌چون وچرا از حکومت آل سعود پرداخته و علت این حادثه را فرهنگ پایین آفریقایی‌ها قلمداد کرده است. وی در این باره می‌گوید: «تمام تجهیزات دنیا را برای حجاج آماده کنند وقتی خودمان در کارمان و حواسمان درست نیست چه میشه کرد؟ من دیدم این منظره را. این صبحی که می‌آیند برای رمی جمرات یا درواقع سنگ انداختن به نماد شیطان،‌ انگار همه باید در فاصله 6 تا 7 صبح این کار را انجام دهند. حالا شما می‌توانید تا ظهر این کار را انجام دهید. ولی بخصوص حجاج آفریقایی که دقیقاً به نظر من این حکومت‌هایشان وقتی حاجی را می‌فرستند باید تعلیم و تربیتی هم به آن‌ها بدهند. منظره‌هایی شما آنجا می‌بینید، حجاج آفریقایی، پاکستانی و بنگالی این‌ها هیچگام انسان‌هایی نیستند که مستطیع باشند. نیازمند نباشند. 100 دلار بر می‌دارند با یک مشت ماهی متعفن خشکیده و گوشه همانجا می‌نشینند و یک ماهی‌تابه می‌زارن و این‌ها را می‌ریزند توش و در گوشه خیابان قضای حاجت می‌کنند، حالا دو هزار تا توالت هم درست کنند.»‌

 

 

حمایت نوری‌زاده از آل‌سعود در حادثه منا

 

وی در حمایت از آل سعود در سخنانی توهین‌آمیز به حجاج اضافه می‌کند: «سال‌ها موقع سعی صفا و مروه وقتی حاجی‌ها می‌رفتند این راه رو یک عده روی‌هم می‌ریختند و تلف می‌شدند سعودی‌ها آمدند ساختمانی درست کردند که حیرت‌آور است سه‌طبقه و راهروهای عریض و طویل و برای آن‌هایی که ناتوان هستند و توان ندارند صندلی‌های چرخ‌دار الکترونیکی گذاشتند تا این راه درست شد. دیگرکسی در این مسیر زیردست و پا نرفت.»‌

مأموریت سخیف نوری‌زاده درباره حادثه تلخ منا+فیلماین عنصر ضدانقلاب با اشاره به آداب رمی جمرات ادامه می‌دهد: «هرچقدر و در هرکجای دنیا تجهیزات بزارید و نیرو بریزد وقتی این‌ها می‌ریزند کارشون نمیشه کرد.»

نوری‌زاده که با این سخنان کلکسیون حمایت شاذ خود از آل سعود را تکمیل کرد پای ثابت ضیافت‌های حکومت آل سعود است و در تصاویری نیز که از شبکه العربیه پخش شد در زمان پادشاهی ملک عبدالله با شور و اشتیاق به سخنان شاه سعودی گوش می‌دهد و پس از پایان سخنان عبدالله به شدت برای او دست می‌زند.

به نظر می‌رسد نوری‌زاده مأموریت عمومی در زمینه ماله کشی فجایعی که مسئولیت آن با آل سعود است بر عهده دارد که با توجه به سبقه مزدورانه وی که برای همه حتی برای ضدانقلاب آشکار شده، همواره تلاشی ناکام داشته است و تنها توانسته جیب‌های خود را از پول آل سعود به قیمت فروش هموطنان خود پر کند.

 

 

[1] http://www.mashreghnews.ir/fa/news/405195

 

[2] http://press.jamejamonline.ir/Newspreview/1909438282492122881

ارسال نظر

آخرین اخبار