دوباره "استقلال" دوباره "آزادی"

رئیس کمیسیون برجام مجلس گفت: یک جریانی در کشور نسبت به آمریکا خوشبین هستند و علی رغم جنایات گسترده آمریکا در حق ملت ایران و کارشکنی های متعدد خصوصا در زمینه هسته ای چشم امیدشان به وعده های آمریکا است.

زاکانی: دشمن برای شکست انقلاب از همه ابزارها استفاده می‌کند

به گزارش گلستان24؛ علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «سراج24» با اشاره به تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی گفت: این تقابل از ابتدای پیروزی انقلاب و برای به شکست کشاندن این انقلاب خود را نشان داد و از همه ابزارها برای این هدف دشمن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نباید مرعوب دشمن شد، گفت: عده ای از ابتدای انقلاب به دنبال این بودند که کشور را نیازمند آمریکا نشان دهند و همه تلاش خود را انجام دادند تا باب مذاکره و رابطه با آمریکا باز شود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: این جریان بسیار نسبت به آمریکا خوشبین هستند و علی رغم جنایات گسترده آمریکا در حق ملت ایران و کارشکنی های متعدد خصوصا در زمینه هسته ای چشم امیدشان به وعده های آمریکا است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در داخل ضمن حفظ وحدت قدرت خود را بالا ببریم، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در ارکان کشور است؛ مسئولان در کنار مردم باید اجازه ندهند دشمن به کشور نفوذ کند و بتوانیم مولفه های قدرت خود را تقویت کنیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان گفت: باید چهره آمریکا را که یک چهره جنایتکار است در جامعه به خوبی روشن کرد و طرفداران انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای نشان دادن ماهیت واقعی دشمن استفاده کنند.

/سراج24

ارسال نظر

آخرین اخبار