استفاده ابزاری از اصناف و ‌NGOها؛

امکانات و ظرفیت مرکز بیماری‌های خاص که فاطمه هاشمی در آن فعالیت می‌کند برای تطهیر سیاسی زنان فتنه‌گر در اختیار گروه غیرقانونی زنان اصلاح‌طلب برای برگزاری یک نشست انتخاباتی در پوشش یکی از احزاب سیاسی قرار گرفت.

تازه‌ترین اقدام غیرقانونی دختران هاشمی رفسنجانی چه بود؟

به گزارش گلستان24، یکی از حربه‌های جریان اصلاح‌طلب برای ترویج نگرش سیاسی خود در جامعه رسوخ در اصناف و NGO یا همان سازمان‌های مردم‌نهادی است که در حوزه‌های غیر سیاسی از جمله اجتماعی، محیط زیست، فرهنگی و ... فعالیت می‌کنند. البته این فعالیت‌ها بیشتر از اینکه گره‌گشای کار اصناف و حوزه‌های کاری سازمان‌های مردم نهاد باشد، مشکلی بر مشکلات آنها می‌افزاید و بیشتر این ظرفیت‌ها را به ابزاری برای پیشبرد اهداف سیاسی اصلاح‌طلبان بدل می‌سازد.

بعد از اینکه اصناف مختلف از جمله پزشکان، معلمان و کارگران و NGOهای مختلف مورد سوء استفاده سیاسی اصلاحات قرار گرفتند و با سیاسی‌‌کاری و ایجاد اجتماعات اعتراضی اهداف اصلی این اصناف فراموش شد، حالا به نظر می‌رسد نوبت امور خیریه و خصوصا بیماران خاص است که به عنوان ابزار سیاسی مورد سوء‌استفاده زنان اصلاح‌طلب قرار بگیرند.

در همین خصوص گردهمایی در درمانگاه تخصصی بیماری‌های خاص در تهران برگزار شد که ظرفیت همیاری بیماران خاص را در اختیار یک نهاد کاملا سیاسی قرار داد و به نظر می‌رسد که تراژدی دیگری به همان شکل در حال وقوع و قرار است در این زمینه بیماران خاص قربانی تطهیر چهره مخدوش و بعضا فتنه‌گرانه زنان اصلاح‌طلب شوند.

بیماران خاص قربانی اهداف سیاسی زنان اصلاح‌طلب/ تطهیر فتنه‌گران با بلیط امور خیریهاین نشست که با حضور و سخنرانی برخی از فعالین سیاسی و خانواده محکومین امنیتی همراه بود، به منظور سازماندهی و برنامه‌ریزی برای ورود چهره های حامی برخی از جریان های افراطی به عرصه انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی همچنین بازسازی و احیاء زنان مرتبط فعال سیاسی در فتنه 88، تحت پوشش یکی از احزاب کشور برگزار شد.[1]

با توجه به تصاویری که از این نشست منتشر شده است، امکانات مرکز بیماری‌های خاص از طرف فاطمه هاشمی که از سوی رسانه‌های حامی به «بی‌نظیر بوتو اصلاحات» لقب و تبلیغات شدیدی برای ورود وی به عرصه انتخابات صورت گرفته‌ است، در اختیار این گروه بی‌مجوز قرار گرفته است.

دومین نشست این گروه غیرقانونی با سخنان هاشمی رفسنجانی آغاز به کار کرد تا بیش از پیش جای پای هاشمی‌ها در هدایت زنان اصلاح‌طلب از پدر تا دختران آشکار شود. جمله هاشمی این بود که «زن ایرانی که روزگاری متاعی برای سوءاستفاده‌های جنسیتی و حتی گاهی سیاسی بود، امروز به چنان جایگاهی رسیده که با آزاداندیشی دینی و نواندیشی اسلامی، به فکر فتح قله‌های مدیریتی کشور است که البته این مهم مستلزم رعایت شرایط و شروط خاص است.»[2]

بیماران خاص قربانی اهداف سیاسی زنان اصلاح‌طلب/ تطهیر فتنه‌گران با بلیط امور خیریهموسوی لاری، فاطمه راکعی، فائزه هاشمی، حسین مرعشی، آذر منصوری و ... از جمله دست‌اندرکاران وشرکت‌کنندگان این مراسم بودند که به نام بیماران خاص و به کام زنان اصلاح‌طلب برگزار شد.

زنان اصلاح‌طلب پیش از این در ماه مبارک رمضان افطاری سیاسی برگزار کردند که فائزه هاشمی به مانند جلسه دوم لیدری این مراسم را بر عهده داشت. این جلسه که معطوف به انتخابات آ‌تی مجلس بود با هدف سازماندهی زنان اصلاح‌طلب برای حضور حداکثری در مجلس طرح‌ریزی شده بود اما موضوعی که زنان اصلاح‌طلب به دنبال آن بودند سهمیه 30 درصدی در انتخابات مجلس بود که این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام که پدرهاشمی‌ها در آن حضور دارد، رد شد.

فائزه هاشمی رای منفی عموی‌ هاشمی‌ها را یکی از عوامل عدم کسب موفقیت اهداف این گروه غیرقانونی معرفی کرد.

این درحالی است که محمد هاشمی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست! فائزه هاشمی، مدیرمسئول روزنامه زن که مشی‌ای کاملا فمنیستی داشت و به همین خاطر توقیف شد حالا سعی دارد در قالب گروه‌های سیاسی، لیدری جریان اصلاحات در این زمینه را در دست بگیرد.

فاطمه هاشمی نیز که رییس بنیاد بیماری‌های خاص است هم ظرفیت‌های این نهاد غیردولتی را در اختیار خواهرش و مشی فمنیستی وی قرار داده‌ است. در یکساله اخیر این دو فعالیت خاص سیاسی را در فضای سیاسی کشور رقم زده‌اند که مشرق‌ نیز طی گزارشی با عنوان «دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟» به طور مفصل به تحرکات سیاسی این دو فرزند هاشمی پرداخت.[3]

زنان اصلاح‌طلب با این نگرش انحرافی و غیرعقلانی که « ناآرامی‌ها و خشونت‌هایی که در جهان رخ می‌دهد، توسط مردان انجام می‌شود و اگر زنان در مدیریت حضور داشته باشند، جهان بیشتر صلح را می‌پذیرد»، به ترویج مدیریت سیاسی زنان می‌پردازند و سعی دارند تحت پوشش امور خیریه همچون امور بیماری‌های خاص برای خود کسب وجهه کنند؛ این درحالی است که اغلب عناصر این گروه سیاسی غیرقانونی از افراد تندرو سیاسی و عوامل فتنه سال 88 هستند که حتی در این زمینه بازداشت شده و دارای جرایم امنیتی هستند

مشرق

 

ارسال نظر

آخرین اخبار