تناقض‌های رفتاری و تحلیلی اصلاح‌طلبان برای تئوری ورود به انتخابات مجلس

در حالی که احمد شیرزاد فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید دارد نباید از شخصیت‌های تابلو دار اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دهم استفاده کنیم، احمد حکیمی پور تاکید دارد باید کاندیدای اصلاح طلبان باید تبار و پیشینه اصلاح‌طلبی داشته باشد.

اختلافات اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات مجلس بالا گرفت

به گزارش گلستان24، اختلافات جریان اصلاحات برای ورود به انتخابات مجلس دهم به رسانه‌ها کشیده است و هر روز حرف‌های ضد و نقیضی از سوی فعالین سیاسی اصلاح طلب در رسانه‌های متبوع آنها منتشر می‌شود.

اختلافات اصلاح‌طلبان

احمد شیرزاد فعال سیاسی اصلاح طلب چندی پیش در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز در مورد تئوری اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس دهم می‌گوید: اصلاح‌طلبان می‌توانند با معتدل‌ترین نیروهایی که امکان رأی آوردن داشته باشند، وارد عرصه انتخابات مجلس آینده شوند. خوشبختانه دست اصلاح‌طلبان برای انتخاب نیرو پُر است و در این مسیر حتی می‌توانیم از اصولگرایانی که منصف هستند و در شهرستان‌ها رویکردهای مثبتی داشته و قدرت مدیریت خوبی دارند استفاده کنیم.

این در حالی است که احمد حکیمی پور عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان تئوری اصلاح طلبان در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز را از منظر دیگری بیان می‌کند که در تضاد کامل با اظهارات احمد شیرزاد است.

حکیمی پور درباره تئوری اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس دهم می‌گوید: در درجه اول آن فرد (کاندیدا) باید تبار و پیشینه اصلاح‌طلبی داشته باشد و فردی ریشه‌دار و شاخص در جریان اصلاحات باشد. در واقع آن فرد باید نقش برجسته‌ای در گذشته سیاسی اصلاح‌طلبان داشته باشد و همچنین باید بتواند نقش محوری‌ای در این جریان به عهده بگیرد و بتواند فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در مجلس آینده را سامان دهد و حائز جامعیت باشد و بتواند اجماع‌نظر اصلاح‌طلبان را با خود داشته باشد.

شیرزاد همچنین در بخشی از گفتگو خود می‌گوید: از نظر من بهتر است مجموعه نیروهای نام و نشان‌دار اصلاح‌طلب به صحنه نیایند و کریمانه در این دوره شرکت نکنند، به این دلیل که چنین فضایی می‌تواند به شکلی در اردوگاه اصلاح‌طلبی بازتاب پیدا کند که حرف تندروها پیش رود.

با این حال امروز حکیمی پور با قاطعیت اعلام می‌کند: ما به هر صورت منتظریم که آقای دکتر عارف اعلام ورود و آمادگی کنند طبیعتا می‌توانند در این جایگاه، با توجه به پیشینه و سوابق ارزنده‌شان و توانمندی‌هایی که ما از ایشان سراغ داریم، قرار گیرند./سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار