«داستان یک پرچم» برآیند نظر یک ملت است

ابوالفضل قناعتی می‌گوید عده‌ای درصدد این هستند که در دیگر زمینه ها با آمریکا مذاکره کنند و سلطه این کشور را بر ملت ایران تحمیل کنند و همچنین فرش قرمز برای ورود آمریکا به کشور پهن کنند و به آمال و آرزوهای خود با حضور آمریکا برسند.

حاشیه های یک تابلو ضدآمریکایی درتهران/چرا برخی تا بحث استکبار ستیزی پیش می آید ناراحت می شوند؟

به گزارش گلستان24، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در خصوص نصب بنر داستان یک پرچم در میدان ولیعصر(عج) و تلاش برخی از رسانه ها برای مذاکره با آمریکا بعد از توافق هسته ای اظهار داشت: برخی از آقایان و جریان های سیاسی حاکم بر جامعه بر سر مذاکره با آمریکا از هول حلیم به دیگ افتاده اند! بدین معنا که از مذاکرات با آمریکا و موضوع برجام عده ای ذوق زده شده اند.

 ابوالفضل قناعتی
وی در ادامه افزود: عده درصدد این هستند که مجددا در دیگر زمینه ها با آمریکا مذاکره کنند و سلطه این کشور را بر ملت ایران تحمیل کنند و همچنین فرش قرمز برای ورود آمریکا به کشور پهن کنند و به آمال و آرزوهای خود با حضور آمریکا برسند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که این جریان ها غافل از این هستند که ظلم هایی که کشور آمریکا علیه مردم مظلوم فلسطین و عراق و سوریه و یمن روا داشته اند، ناشی از سلطه گری ها و استکبار کشور آمریکا و انگلیس است خاطرنشان کرد: باید این رسانه ها یادآوری کنند که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و سقوط هواپیمای مسافربری و حضور گروهک های تروریستی چه ظلم هایی علیه ملت ایران تحمیل شد.
قناعتی در ادامه تصریح داشت: همچنین در همین روزهای اخیر نیز یک تیم جاسوسی رسانه ای توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شد. همه ی این موارد نشان می دهد که بایستی به آمریکا بی اعتماد بود.
وی گفت: بنده در تعجب هستم که چرا وقتی صحبت از عدم مذاکره با آمریکا و استکبارستیزی می شود، این جریان های سیاسی به همراه رسانه های خود، ناراحت می شوند. آیا جنایت های آمریکا را فراموش کردند.تابلو داستان یک پرچه که در میدان ولی عصر نصب شده برآیند نظر یک ملت است، ملتی که استکبار ستیزی سرلوحه آنهاست.

سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار