مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به ممنوعیت در بحث مذاکره گفت: آیا نفوذ دیگری در راه است که در موضوعی غیر از هسته‌ای مذاکره می‌کنید؟!

"نفوذ" با نشانه مذاکرات غیر هسته ای

به گزارش گلستان 24، محمد رضا زارع شهر آبادی، مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به حضور حماسی مردم در مناسبت های ملی همچون استکبار ستیزی گفت: مردم با حضور خود همیشه راه نفوذ بیگانگان در کشور را بسته اند و وحدت خود را به رخ جهانیان کشانده اند.

نفوذ

وی افزود: شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» مهمترین شعارهای ما در مبارزه با استکبار است و آن را نیز مقدس می دانیم؛ زیرا اساس انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی ظلم ستیزی است و با حضور در صحنه همیشه مشتی محم بر دهان استکبار زده ایم.

زارع شهرآبادی تصریح کرد: خطاب من به مسئولان این است که آمریکایی که امروز شما با ذوق زدگی به سمتش می روید و به آن دست می دهید و به مذاکره و گفت و گو با آن می پردازید همان گرگ است، همان گرگی که چهره اش عوض شده ولی باطن آن همان گرگ است.

وی افزود: اگر به تاریخ نگاه کنیم همان هایی هستند که گروه منافق مجاهدین خلق متحد شدند و لانه جاسوسی را تاسیس کردند و تمام مدارک امنیتی محرمانه ما دسترسی پیدا کردند و از تمام اطلاعات ما با خبر شدند.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد بیان کرد: حال با این اتفاقات باید خدا را شکر کرد که دانشجویان پیرو خط امام بودند و اگر نبودند انقلاب و جایش را با هم برده بودند.

زارع تصریح کرد: حال سئوال من از مسئولان این است که آیا به دنبال راه نفوذ دیگری در کشورمان هستید که می روید با آمریکایی که مذاکره با آن ممنوع است، مذاکره می کنید؟!

وی در پایان گفت: از همین جا قاطعانه اعلام می کنیم که تا پای جان از آرمان ها و اصول این نظام دفاع خواهیم کرد و تمام کسانی که به خواهند خلاف اصول عمل کنند، بدون شک مردم انقلابی و فرهیخته جوابی انقلابی و حماسی به آن ها خواهند داد.

جهان نیوز

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار