روایت وزیر اطلاعات از دیداری که حاشیه ساز شد/

انتشار عکس خوش و بش وزیر اطلاعات با یکی از سران فتنه موجب شد تا این پرسش در اذهان عمومی شکل بگیرد که وزیر اطلاعات که بلاشک سوابق خیانت‌های این عنصر معلوم‌الحال را بهتر از هرکس دیگری می‌داند، چگونه این اشتباه را مرتکب شده است؟

علوی: همزمانی حضورم با یکی از سران فتنه در مجلس روضه، اتفاقی بود
به گزارش گلستان24؛ وزیر اطلاعات در واکنش به انتشار تصویر حضورش در مراسمی با حضور یکی از سران فتنه توسط غلامحسین کرباسچی، این حضور را اتفاقی توصیف کرد.
 
این دومین دیدار حاشیه ساز مقامات دولتی در ماه های اخیر است که اتفاقی توصیف شده است، چنانکه پیش از این هم دیدار ظریف و اوباما اتفاقی نامیده شده بود. 
 
اتفاقی بود!
 
 
 
 
علوی در گفت‌وگو با ایسنا عکس‌های منتشرشده خود از این مراسم را مربوط به جلسه روضه دانست و گفت:«هر ساله به لطف خدا توفیق داشتم که در جلسات متعددی از مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) که در ایام عاشورا و تاسوعا برگزار می‌شود شرکت کنم و امسال نیز در هیئت‌های زیادی از زاهدان و تهران توفیق شرکت پیدا کردم و در یکی از این برنامه‌ها حضور این جانب با حضور افرادی دیگر همزمان گردید که صرفا یک اتفاق بود.»
 
وی همچنین در خصوص حواشی پیرامون این عکس افزود: «در این جلسه با من سلام و احوال پرسی کردند و به حکم وجوب شرعی پاسخ دادم و پاسخی که داده شد پاسخ مختصری بود.»
 
این در حالی است که به نظر می رسد غلامحسین کرباسچی با انتشار تصویر این دیدار اتفاقی، تلاش داشته است تا آنرا نشانه عادی شدن پرونده خاتمی قلمداد کند. حال این سوال مطرح است که اگر انتشار گزارشی از اظهارات حضرتعالی تشویش افکار عمومی تلقی می‌گردد، انتشار دهنده آن -بر اساس منطق مصاحبه خود که این دیدار را اتفاقی نامیدید-  چه نامیده می‌شود؟ انتشاردهنده این عکس که یک دیدار باصطلاح اتفاقی را لو داده، مستوجب چه برخوردی است؟ آیا تلاش برای عادی نشان دادن روابط سران و ارکان نظام با معاندین، مصداق تشویش اذهان عمومی نیست؟
 
طبیعی است که وزیر محترم اطلاعات با توجه به مقام و جایگاه حساس و مسئولیت خطیر خود، معیاری ویژه برای رعایت خطوط قرمز و ملاحظات نظام است و برخورد با چنین برنامه ریزی ها برای بهره برداری رسانه ای با هدف تلاش برای عادی نشان دادن دیدار سران نظام با فتنه‌گران، می تواند از حاشیه سازی ها جلوگیری کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار