زیباکلام در پاسخ به خبرآنلاین درباره سخنان رحیم‌ پورازغدی که گفته بود آمریکا در نهادها آدم دارد، گفت حرف‌های ازغدی درست است و او برای آمریکا کار می‌کند، اما نمی‌داند که ازغدی از کجا خبردار شده است!

وقتی‌یک اصلاح‌طلب،خودرا مرجع ضمیرصحبت‌های‌ازغدی می داند

به گزارش گلستان24؛صادق زیباکلام خودش را مصداق هشدار رحیم‌ پورازغدی درباره نفوذی‌ها جا زد و گفت بله، آمریکا و انگلیس به من پول زیادی می‌دهند.

زیباکلام در پاسخ به خبرآنلاین درباره سخنان رحیم‌ پورازغدی که گفته بود آمریکا در نهادها آدم دارد، گفت حرف‌های ازغدی درست است و او برای آمریکا کار می‌کند، اما نمی‌داند که ازغدی از کجا خبردار شده است!

وی گفت: آقای ازغدی کاملا درست گفته‌اند و آمریکایی‌ها در همه جای مملکت آدم دارند. مثلا آدم آمریکایی‌ها در دانشگاه تهران من هستم و تلاش می‌کنم که جاهای دیگر هم آدمشان من باشم! به عنوان مثال در خبرآنلاین هم من باشم و یا در روزنامه شرق و...
-(به جز شما کسی را ندارند؟) من چون خوب انجام وظیفه می‌کنم جای چند نفر کار می‌کنم! البته خسته شدم، اما آمریکایی‌ها می‌گویند بمانم!

- (به نظر شما آقای رحیم‌ پور از کجا به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا در همه نهادها آدم دارد؟) ایشان هوش زیادی دارند و زیاد مطالعه می‌کنند. چون آمریکاشناسی تخصص می‌خواهد. من البته نمی‌دانم چطور متوجه شد که من برای آمریکا کار می‌کنم. من فکر می‌کردم خیلی زرنگم و هیچ ردی از خودم به جا نگذاشته‌ام اما آقای رحیم پورازغدی ما را لو دادند!

/جهان نیوز

- (خوب پول می‌دهند؟) بله پول زیادی به ما می‌دهند. قرار است همه عوامل آمریکا یکی یکی به بهانه‌های مختلف از کشور خارج شویم، چرا که اگر همه با هم برویم متوجه می‌شوند. در آنجا آمریکایی‌ها دستورالعمل جدید به ما می‌دهند که چطور کار کنیم که آقای رحیم پور متوجه نشوند.
- (انگلیس هم در ایران آدم دارد؟) من به طور تمام وقت برای آمریکا کار می‌کنم و به طور پاره‌وقت برای ملکه انگلیس.

اینکه آقای زیباکلام اصرار داشته خود را مصداق هشدار جدی و کارشناسی استاد رحیم پورازغدی جا بزند و خود را تحویل بگیرد حکایت همان کسی است که بی‌خودی خودش را میان دو سارق دستگیر شده انداخته بود و مدام به پلیس می‌گفت: ما ۳ تا را کجا می‌برید؟!
همچنین می‌گویند کسی دربه‌در و کوچه ‌به ‌کوچه دنبال شیطان می‌رفت و مدام می‌پرسید «این زنجیر برای کیه؟ با این طناب می‌خواهی دست و پای چه کسی را ببندی؟ و...» آخرسر پرسید کدام زنجیر و طناب برای فریب و اغوا کردن من است. شیطان پاسخ داد تو که طناب نمی‌خواهی و همه‌جوره رفیق و همراهی.

حالا حکایت آقای زیباکلام است که اصرار دارد سری در میان سرها- ولو جاسوس‌ها و مزدبگیرهای آمریکا و انگلیس- در بیاورد؛ حال آن که پیش از این از عقده‌های ناکام خود گفته و اینکه متاسفانه اسم من به جای دیوید اسمیت و آلفرد جانسون، صادق زیباکلام است وگرنه در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا من را حلوا حلوا می‌کردند.

تلاش زیباکلام برای لوث کردن ماجرای نفوذ و جاسوسی در حالی است که اسناد لانه جاسوسی آمریکا نشان می‌دهد آمریکایی‌ها هم در ایران مزدور استخدام می‌کردند و هم بیگاری می‌کشیدند و هم آبرو و حیثیت آنها را در وقت مقتضی به حراج می‌گذاشتند.

ارسال نظر

آخرین اخبار