علیرضا فرساد، در مصاحبه با گلستان24؛

در بعد سیاسی دشمن به کشور نفوذ کرده است. یک جریانی بر کشور حاکم است که به خودی خود اهداف آمریکا و صهیونیست را در کشور پیاده می کند. متاسفانه امروز برخی از مسئولین ما نفوذی دشمن شده اند.

بنی صدر به ما نشان داد که یک رئیس جمهور هم می تواند خائن و نفوذی باشد/تایید برجام لکه ننگی بر دامن مجلس نهم

علیرضا فرساد، فعال فرهنگی سیاسی شهرستان گرگان و مدیرعامل پژوهشگاه شفق ، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اشاره به این که پروژه نفوذ دشمن در بخش های مختلف سیاسی اقتصادی و فرهنگی است، گفت: در بعد سیاسی دشمن به کشور نفوذ کرده است. یک جریانی بر کشور حاکم است که به خودی خود اهداف آمریکا و صهیونیست را در کشور پیاده می کند. متاسفانه امروز برخی از مسئولین ما نفوذی دشمن شده اند. همین چند وقت پیش یکی از مشاورین وزرا را به اتهام ارتباط با صهیونیست دستگیر کردند، و این نشان دهنده این است که مسئله نفوذ شوخی نیست و به جد روی آن کار می کنند.

فرساد ادامه داد: بنی صدر به ما نشان داد که یک رئیس جمهور هم می تواند خائن و نفوذی باشد. امروز برخی از آقایان کم کم دارند ماهیت خود را نشان می دهند. البته برخی از اشخاص مثل آقای هاشمی رفسنجانی، ماهیتشان کاملا مشخص است و امروز در زمین غرب بازی می کنند. اینکه می گویند طرف سرباز و مجاهد امام (ره) بوده است درست است. یک روزی چنین بوده اما امروز صحبت ها، بیان و عملکرد ایشان بر علیه جمهوری اسلامی است.

 

علیرضا فرساد نفوذ

 

فعال سیاسی شهرستان گرگان با اعتقاد به این که در نفوذ فرهنگی مسئولینی که فرهنگ کشور را اداره می کنند، سردمدار این نفوذ هستند، افزود: جاده باز کن نفوذ امروز همین آقایان جریان تند اصلاحات هستند. در بحث اقتصادی هم امروز خود دولت راه نفوذ را هموار می کند. وی به کارخانه های آمریکایی اجازه می دهد تا به کشور واردات داشته باشند و با فروش ارزان کالاهای خود در کشور، تولیدات داخلی را ورشکسته کنند.

وی با طرح این سوال که "چرا دولت جلوی نفوذ را نمی گیرد؟!" گفت:  اصلی ترین دلیل آن این است که بتواند هم در انتخابات مجلس و هم انتخابات ریاست جمهوری، آرای مردم را جمع کند. هدف بسیاری از دوستان ما در کشور این است که به هر قیمتی که شده پیروز انتخابات ها باشند! این که برخی می گویند دولت بی طرفانه عمل می کند دروغی بیش نیست. تایید برجام هم لکه ننگی برای مجلس نهم شد.

علیرضا فرساد درباره راهکار مقابله با نفوذ گفت:  ملت ما باید آگاهی و بصیرت خود را بالا ببرند و فریب بازی های تبلیغاتی آقایان را نخورند. کالای غربی و خارجی را نخرند. از همه مهمتر نهادی مثل سپاه پاسداران که تا امروز مثل کوه پشت جمهوری اسلامی بوده است، کلیه مسائل را رصد کنند که انشاءالله بتوانیم جلوی حداقل های نفوذ دشمن را بگیریم تا از این بیشتر نگذاریم نفوذ انجام گیرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار