ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان در دیدار دیروز خود (سه شنبه) با رهبر انقلاب ضمن اشاره به تغییر وضعیت جهان به برخی از عوارض بسیار خطرناک توسعه غربی در اروپا اشاره کرد.

اظهارات ضد توسعه ویکتور اوربان در محضر رهبر انقلاب
 به گزارش گلستان24، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه  اظهارات ضد توسعه این مقام غربی می تواند نوعی عبرت برای توسعه گرایان وطنی و جریان ترجمه تفکرات غربی در ایران محسوب شود؛ تا این همه در مدح کارامدی این تفکرات ناکارامد و تجربه شده سخن نگویند.
اظهارات ضد توسعه ویکتور اوربان
 
نخست وزیر مجارستان آقای اوربان که در دوران حاکمیت خود چالش هائی با اتحادیه اروپا داشته است؛ ضمن اشاره به اینکه مناسبات جهانی در حال «تغییر» است، گفت: این تغییرات سریع، به تصویری که غرب و قدرت‌های جهانی از خود ایجاد کرده‌اند، صدمه زده و آنان را در شرایط نامساعد روحی قرار داده است.
 
وی گفت: مبنا قرار گرفتن «توسعه»، معیارهای گذشته‌ی غرب را در حوزه‌های اخلاق، سیاست و دین در معرض فروپاشی قرار داده و شرایط سخت و حساسی را ایجاد کرده است.
 
نخست‌وزیر مجارستان مشکلاتی نظیر «کاهش جمعیت»، «از دست رفتن ارزش خانواده و تشویق به تشکیل خانواده‌های ناسالم»، «بحران‌های پی‌درپی اقتصادی»، «تضعیف توان امنیتی و دفاعی» و «حضور تروریست‌ها» را از مسائل فراروی اروپا در شرایط کنونی خواند و گفت: این بحران‌ها غرب را وادار کرده است که رویکرد و نگاه خود را به شرق نزدیک کند تا با یافتن ارزش‌های معنوی بتواند به راه‌حل‌هایی دست یابد.
رجانیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار