استاندار گلستان و فرماندار گرگان بیشتر مراقبت کنند

آیا می توان باور کرد افرادی که از عوامل اجرایی انتخابات آتی هستند ، وقتی در حدود 3 ماه باقی مانده به انتخابات اسفندماه این گونه بی محابا و آشکارا در محافل افراطی سیاسی شرکت می کنند ، در ایام انتخابات بی طرفی را رعایت می کنند و از حقوق ملت دفاع کنند ؟

حضور پر رنگ و تعجب برانگیز دولتی ها در میتینگ های افراطی سیاسی !

 به گزارش گلستان24، پنجشنه هفته گذشته " گردهمایی اصلاح‎طلبان دولت تدبیر و امید گلستان و گرامیداشت شهدای 5 آذر گرگان " از سوی شورای راهبردی اصلاح طلبان گرگان و آق قلا با حضور حجت الاسلام عبد الواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در مکتب الحسین(ع) شهر گرگان برگزار شد .

این میتینگ سیاسی با حواشی شکلی و محتوایی گوناگونی مواجه بود که در مطلبی با عنوان " حاشیه های خواندنی همایش اصلاح طلبان گلستان با حضور موسوی لاری + تصاویر" به حواشی آن پرداخته شد و اینک به نقد یک بخش مهم از این همایش پرداخته می شود .

حضور پر رنگ و تعجب برانگیز دولتی ها در میتینگی های افراطی سیاسی !

بر روی بنر تبلیغاتی نصب شده در محل جایگاه سخنران این مراسم نوشته شده بود " گردهمایی اصلاح طلبان دولت تدبیر و امید گلستان و گرامیداشت شهدای 5 آذر گرگان " و شاهد حضور پر رنگ مسئولین دولتی مختلف در این همایش سیاسی بودیم .

* حضور پر رنگ کارکنان فرمانداری گرگان همچون حسین شیخ ویسی سرپرست امور اداری ، قربانزاده عامل ذیحسابی ، رستگار کارشناس سیاسی و آهنگر کارشناس .

* برخی مسئولین نیز همچون فرهاد یغمایی رئیس دانشگاه گلستان، محمدرضا اسفندیاری معاون شهرداری گرگان، عبدالسلام مهیمنی مشاور رسانه‎ای استاندار گلستان، قدرت نظری رئیس آموزش و پرورش آق قلا، بهجت تربتی نژاد رئیس دانشگاه فرهنگیان، محمدرضا بابایان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، اسلامی روابط عمومی دانشگاه جامع گلستان و ... .

حضور پر رنگ برخی از کارکنان استانداری گلستان و حضور 4 نفر از کارکنان فرمانداری گرگان ، حضور پر تعداد برخی از مسئولین از ادارات و دانشگاه های مختلف استان و ... جای تعجب ، توجه و تامل جدی دارد ؟

حتی حضور تعداد بسیار بیشتری از مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه های مختلف دولتی استانی و شهرستانی در مراسم دیگری که همان شب با حضور موسوی لاری در مکان دیگری و با عنوان دیگری برگزار شد ، رقم خورد . البته در برخی شهرستان ها نیز مواردی از این دست در سطوحی پایین تر روی داده است .

آیا می توان باور کرد این افرادی که ( برخی حتما و برخی احتمالا ) از عوامل اجرایی انتخابات آتی هستند ، وقتی در حدود 3 ماه باقی مانده به انتخابات اسفندماه این گونه بی محابا و آشکارا در محافل افراطی سیاسی شرکت می کنند ، در ایام انتخابات بی طرفی را رعایت می کنند و از حقوق ملت دفاع کنند ؟

چرا با رفتار ناصواب سیاسی و بروز گرایشات بی ضابطه حزبی خود ، زمینه ایجاد شبهات و گمانه زنی های مختلف در خصوص انتخابات در استان و بخصوص شهر گرگان به وجود می آورند .

آیا لازم نیست استانداری گلستان و فرمانداری گرگان و همه دستگاه ها و ادارات مختلف بر رفتار و عملکرد کارکنان خود نظارت دقیق تری داشته باشند و جلوی برخی اشتباهات و انحرافات را از همین آغاز راه بگیرند تا به آسیب ها و مشکلات مختلفی دچار نشوند ؟

شروع مراسم با شعار و حمایت از یکی از سران فتنه !

این در حالی است که قبل از آغاز قرائت قرآن و شروع مراسم ، وقتی موسوی لاری به محل اجرای مراسم وارد شد بخشی از حاضران چند بار شعار « اصلاحات زنده باد - خاتمی پاینده باد » را سر دادند .

و در ادامه ، مجری این برنامه از دو رهبر برای احزاب ایران سخن می‎گفت و در بیانات خود آورد :  امیدواریم رهبر جریان اعتدال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین رهبر جریان اصلاحات سید محمد خاتمی در انتخابات دهم تاثیرگذار باشند .

این در حالی است که حضور و تحرکات سیاسی خود موسوی لاری به عنوان کسی که در دو فتنه 78 و 88 بصورت غیرمستقیم یا مستقیم نقش داشته است محل اشکال و تامل جدی بوده و این گونه حمایت و شعار دادن بیش از هر چیز به " آراستن شدن گل به سبزه " شباهت دارد .

علی ایحال انتظار است دکتر صادقلو و دکتر خاکی به عنوان استاندار گلستان و فرماندار گرگان و یکایک مدیران کل و فرمانداران و رؤسای ادارات بر رفتارهای سیاسی و گاها افراطی حزبی کارکنان خود مراقبت و نظارت بیشتری بعمل آورند تا با پیگیری از وقوع برخب رویداداها ، مانع از ایجاد و بروز شائبه ها و آسیب های گوناگون در این زمینه شوند .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار