محمد احمدی، در مصاحبه با گلستان24؛

اگر این نفوذ اتفاق بیافتد، با توجه به دست آورد هایی که در بخش نفوذ فرهنگی بدست آورده اند، قطعا می توانند به تغییر ساختار و حکومتی که مورد نظرشان است برسند

دشمن دنبال "نفوذ سیاسی" در کشور است/ پیاده نظام های دشمن در کشور وی را همراهی می کنند

محمد احمدی، فعال سیاسی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، گفت: امسال کلمه نفوذ در کلام مقام معظم رهبری حدود 70 بار مشاهده شد. در طرف مقابل هم، دولت آمریکا در مقابل ایشان، به کلمه تغییر اشاره کرده است. این نشان دهنده این است که این موضوع بسیار مهم است و نفوذی که مقام معظم رهبری به آن هشدار می دهند یک واقعیت غیر قابل انکار است. ما باید بپذیریم که ایشان آگاه ترین، مطلع ترین و مشرف ترین فرد جامعه به امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی روز هستند. واژه نفوذ نه تنها در کلام مقام معظم رهبری، بلکه در کلام امام علی (ع) هم در نهج البلاغه و در قرآن مجید به کرات اشاره شده و مومنان را به آن هشدار داده است.

احمدی با تاکید بر این که نفوذ شامل چهار بخش اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است، افزود: خطرناکترین نفوذ و زیر بنای همه آن ها، نفوذ فرهنگی است. متاسفانه دشمن در این بخش توانسته است به دست آورد هایی برسد.

وی با بیان این که آن چه که امروز دشمن دنبال آن است، نفوذ سیاسی در جامعه است، ادامه داد: زیرا اگر این نفوذ اتفاق بیافتد، با توجه به دست آورد هایی که در بخش نفوذ فرهنگی بدست آورده اند، قطعا می توانند به تغییر ساختار و حکومتی که مورد نظرشان است برسند و یا حداقل در رویکرد حکومت در مبانی ارزشی و توحیدی تغییراتی را ایجاد کنند. ضمن این که نگاهی به نفوذ اقتصادی و اجتماعی هم دارند. سرمایه دار هایی که این روز ها به کشور سفر می کنند هم نشان دهنده این موضوع است که دشمن سعی دارد در همه موضوعات نفوذ کند را پیش ببرد.

 

محمد احمدی نفوذ

 

فعال فرهنگی شهرستان گرگان معتقد است دشمن خود مستقیم وارد میدان نمی شود. وی عنوان کرد: دشمن پیاده نظام هایی را در خدمت می گیرد که در بخش های مختلف آن ها را همراهی می کنند. برایشان روزنامه های زنجیره ای برپا می کنند و برای آن ها مقاله می نویسند و تیتر می زنند. فیلم های سینمایی طراحی می کنند و همه شرایط را برای تغییر محیا می کنند. امروز  وضعیت حجاب، سینما، کتاب یا بانک های ما، نمونه هایی هستند که نشان می دهد دشمن توانسته است به دست آورد هایی هرچند ناچیز دست پیدا کند.

محمد احمدی با اشاره به این که راه مقابله با نفوذ را قرآن برای ما مشخص کرده است، گفت: برگشتن به اسلام ناب محمدی و ارزش های دینی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه، راه مقابله با نفوذ است. ما باید به این باور  برسیم که تغییری که دشمن از آن دم می زند و نفوذی که مقام معظم رهبری در جلسات مختلف درباره آن صحبت می کنند، واقعیتی است که در حال رخ دادن است و باید برای آن چاره ای اندیشید تا حرمت خون های ریخته شده و سختی هایی که در راه رسیدن به این نقطه کشیده ایم از بین نرود.

ارسال نظر

آخرین اخبار