روش جدید برای خیانت به کشور؛

اخیرا تعدادی از فتنه گرانی که به خارج از کشور پناهنده شده اند، از دلالان پناهندگی انتقاد و کار آنها را غیرانسانی ارزیابی کرده اند!

با فتنه گران عکس بگیرید راهی فرنگ شوید!

به گزارش گلستان24،در یکی از آگهی های مربوط به دلالان پناهندگی، به کسانی که قصد خیانت به کشور را دارند توصیه شده برای جمع آوری مدارک مربوط به پناهندگی سیاسی، در میتینگ ها و تجمعات، فتنه گران داخلی و اصلاح طلبان شرکت کنند و با گرفتن عکس از خود در کنار سران آنها، راهی فرنگ شوند. 

با فتنه گران عکس بگیرید

این اقدام دلالان پناهندگی که نام خود را مشاوران مهاجرت نامیده اند، از سوی فتنه گران ساکن خارج از کشور مورد انتقاد قرار گرفته است. آنها عنوان می کنند که مبارزاتشان با جمهوری اسلامی و ایران، با این اقدامات، لکه دار شده است!!

پیمان عارف، فعال فتنه گر و مقیم آنکارای ترکیه، در صفحه شخصی خود در فیسبوک، یکی از کسانیست که این رویه را به نقد کشیده است. وی که در ایران به دلایل متعدد امنیتی و اخلاقی و حضور و رهبری تجمعات غیرقانونی، بازداشت و محاکمه شده بود، حدود یکسالی می شود که از ایران گریخته و برای اقامت خود به روش پناهندگی سیاسی متوسل شده است. 

برخی از فتنه گران و مخالفان جمهوری اسلامی در داخل با برگزاری تجمعات و تحصن های غیرقانونی، خوراک شبکه های معاند نظام را فراهم می کنند و به نظر می رسد عده ای نیز تنها برای ثبت تصویر و عکس هایشان در این تجمعات شرکت می کنند و برخلاف ادعاهای سران تجمعات، این جمع های چند ده نفری، بیشتر جهت برهم زدن نظم و تشویش اذهان عمومی شکل می گیرد. در ایام فتنه نیز مشاهد می شد افرادی با حضور در خیابان ها و ایجاد هرج و مرج، به فیلم و عکس برداری از خود می پرداختند و پس از چند صباحی تصاویر خود را به عنوان پناهنده سیاسی از آن سوی آب ها منتشر می کردند. 

دولت های غربی برای تحت فشار قرار دادن ایران و تهیه گزارش های حقوق بشری ضد ایران، از چنین افرادی استقبال می کنند و از آنها برای سواستفاده های خبری و حقوق بشری بهره می برند. در گزارش های حقوق بشری که احمد شهید، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران، منتشر می شود، از چنین افرادی برای انجام مصاحبه بسیار استفاده شده است. با نگاهی به فعالان فتنه در کشورهای خارجی، می توان پی برد که اظهارات و رفتارهای آنها تا به چه میزان به واقعیت نزدیکی دارد و بیشتر اقدامات آنها در مبارزه با منافع ملی ایران، در راستای برنامه های قدرت های غربی و سرویس های جاسوسی این کشورها قرار دارد. کسانی که خود را مبارزین راستین می نامند و با زدن چوب حراج بر آبرو و منافع ایران، مجوز حضور در خیابان های کشورهای مخالف و دشمن ایران را کسب می کنند. 

/فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار