سید حمید حسینی از اعضای اتحادیه صادر کنندگان فراورده‌های نفتی که روز‌نوشت‌های خود که در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر می‌کند، از عدم تمایل محمد هاشمی رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم خبر داد.

مهدی هاشمی در زندان هم به فکر پروژه های نفتی است!

حسینی در خاطرات خود از روز پنج شنبه مصادف با ۲۸ صفر از مراسم عزاداری منزل محمد هاشمی به گفت‌‌وگوی خود با وی در حاشیه این مراسم اشاره کرده و نوشته است:

 به گزارش گلستان24، امشب در منزل فرزند محمد اقای هاشمی مراسم سوگواری به مناسبت ۲۸صفر بر پا شده بود وپس از مراسم نظر ایشان را در مورد نام نویسی در انتخابات مجلس را پرسیدم که با جواب منفی ایشان روبرو شدم، ایشان به خاطر شرایط فعلی دیگر علاقه ای به فعالیت سیاسی ندارد وترجیح میدهد با کارهای خیرخواهانه وکشاورزی مشغول باشد . برای ایشان ارزوی توفیق وعاقبت بخیری دارم.

 پروژه های نفتی

این فعال اقتصادی همچنین در یکی از روزنوشت‌های خود به مرخصی مهدی هاشمی در ایام اربعین اشاره کرده و نوشته است:

هفته گذشته شب اربعین مهدی هاشمی بعد از سه ماه زندان برای سه روز به مرخصی امده بود ودر روز بعد ازاربعین ایشان را دیدم، روحیه اش خیلی خوب بود وخود را با شرایط زندان تطبیق داده بود، فرصت خوبی برای مطالعه ، ورزش وخدمت به دیگران نصیبش شده و به کمک ستاد دیه تا کنون ٦٠ نفر را ازاد کرده و امکانات رفاهی خوبی برای زندانیان هم بند خود فراهم کرده، از رفتار کارکنان و مسئولان زندان راضی بود و اینقدر از زندان تعریف کرد که ترس اقوام از زندان ریخت .

ورزش والیبال بخشی از برنامه روزانه وی میباشد واعلام امادگی کردم که در صورت موافقت سازمان زندانها با تیم والیبالمان برای مسابقه به زندان برویم.

مطالعات خوبی در رابطه گاز cng کرده بود وایده های بسیار بکری برای سرمایه گذاری در این حوزه داشت ، ضمنا پروژه های سیراف را غیر اقتصادی دانسته وپیشنهادش تجمیع ٨ پروژه ٦٠ هزار بشکه ای در دو پروژه ٢٤٠ هزار بشکه ای بود.

ضمنااز اینکه می تواند برای حل مشکل زندانیان به انان کمک کند بسیار راضی وخشنود بود وزندانیان نیز رفتار کاملا محترمانه ای باایشان دارند... اللهم فک کل اسیر

ارسال نظر

آخرین اخبار