حجت الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی :‌

قبله افرادی امثال آقای شیر زاد و زیبا کلام که چنین موضع گیری هایی دارند غرب است. حتی به آن ها ملی گرا هم نمی توان گفت. آن ها به جز وطن فروشی کار دیگری بلد نیستند. فقط سعی می کنند زیاده خواهی های غربی ها را در مورد هسته ای ایران توجیه کنند.

قبله افرادی امثال آقای شیر زاد و زیبا کلام، غرب است

به گزارش گلستان 24، در میزگردی که در تاریخ 26 آذر ماه از سوی انجمن اسلامی دانشگاه ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، احمد شیرزاد نماینده اصلاح‌طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی، اظهار نظر کرده بود : من همان زمان در مجلس مطرح کردم که از چاه هسته‌ای آبی درنمی‌آید مگر برای بعضی‌ها نانی درآید. اما دریغ از یک لیوان آب. با این حال اگر از من بپرسید چرا کشور به سمت هسته‌ای شدن رفت باید بگویم که نمی‌دانم.

در این میز گرد آقایان احمد شیرزاد، صادق زیبا کلام و هرمیداس باوند، با زیر سوال بردن دست آورد های هسته ای ایران، آن را برای کشور بی اهمیت دانستند و افزودند که هزینه وارد کردن این تکنولوژی بسیار ارزان تر از تولید و تهیه آن در داخل کشور است.

 

0m1

سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با موضع گیری در برابر سخنان آن ها و در اهمیت انرژی هسته ای گفت: خوشبختانه همه مردم ایران، حتی آن ها که در خارج از کشور هستند و شاید سنخیتی با انقلاب هم نداشته باشند، و این انصاف را دارند که واقعیت ها را بیان کنند، به فواید فراوان انرژی هسته ای در زندگی مردم، غیر از بحث انرژی و بحث سوخت، در بحث کشاورزی و بهداشت، بسیاری از درمان، به ویژه درمان بیماری سرطان اذعان دارند. ما با استفاده از انرژی هسته ای توانسته ایم در همین بحث درمان سرطان، موفقیت های زیادی را کسب کنیم.  درانرژی هسته ای قطعا به جز بحث انرژی و نیروگاه هسته ای، در موضوعات مختلف کشاورزی مدرن و کشاورزی بر اساس ژنتیک موفقیت ها و  فواید بسیاری را شاهد هستیم.

01

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در شفاف سازی اهداف این گونه افراد افزود: قبله افرادی امثال آقای شیر زاد و زیبا کلام که چنین موضع گیری هایی دارند غرب است. حتی به آن ها ملی گرا هم نمی توان گفت. آن ها به جز وطن فروشی کار دیگری بلد نیستند. فقط سعی می کنند زیاده خواهی های غربی ها را در مورد هسته ای ایران توجیه کنند. وگرنه انسان حتی بی دین وطن پرست، نسبت به انرژی هسته ای و اهمیت آن نمی تواند بی اهمیت باشد.

ارسال نظر

  • سیدرضا
    1

    احسن

    اقاسیدعلی واقعا جواب کوبنده و بجایی دادید مرحبا به غیرتت

آخرین اخبار