مروری بر یک برگ تاریخ ؛

نگاهی اجمالی به صفحه ای از تاریخ ، حکایت از دفاع تمام قد مهدی کروبی دبیر وقت مجمع روحانیون مبارز و یکی از سران فتنه آمریکایی - اسراییلی سال 88 از یکی از کاندیداهای شرق استان گلستان در نوع خود جالب و قابل تامل است.

دفاع تمام قد یکی از سران فتنه از یک کاندیدای شرق گلستان + سند

در دوره های گذشته شاهد واکنش های مختلف از سوی برخی از سران احزاب در قبال رد صلاحیت برخی از کاندیدهای داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده ایم.

 به گزارش گلستان24، این واکنش ها پرده از برخی ارتباطات فیمابین این افراد در زمان های مختلف بر می دارد و این امر می تواند راه گشای شناخت و ارزیابی و بسیاری از تصمیمات در قبال افراد مورد نظر باشد .

کاندیدای شرق گلستان

در این مجال ، گریزی به سال 86 خواهیم داشت و به زمانی که مهدی کروبی ( یکی از سران فتنه سال 88 ) در سخنرانی خود نسبت رد صلاحیت تعدادی از هم حزبی های خود واکنش نشان داد و با نام بردن برخی از اشخاص و علت رد صلاحیت آنها از هم حزبی های خود بصورت تمام قد دفاع کرد .

وی در بخشی از سخنان خود گفته بود : " از مجموع ۱۲۲ نفر دوستان حزبی (حزب اعتماد ملی) که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند ، ۴۳ نفر تایید و ۶۸ نفر رد صلاحیت شده اند. "

اما در بین این 122 نفر رد صلاحیت شده ، نام آقای (ق) کاندیدای شرق استان گلستان نیز وجود داشت که کروبی از وی نیز یاد کرده و علت رد صلاحیت وی را محکوم علیه امنیت کشور عنوان کرده است .

با وجود رد صلاحیت این شخص با اتهام یاد شده ، وی توانست در یکی وزارتخانه ها مشغول به کار شود و این فعالیت تا چند ماه اخیر ادامه داشت .

اما بعد از فتنه شوم سال 88 ، شورای نگهبان نیز مواضع شفاف خود نسبت به فتنه ، سران فتنه و ارتباط با آنها را بیان کرد و بر اینکه کوچکترین ارتباط با فتنه و سران فتنه باعث رد صلاحیت کاندیداها می شود ، تاکید نموده است.

با این تفاسیر آنچه قابل تامل به نظر می رسد ، ثبت نام (ق) از شرق استان گلستان برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که با وجود سابقه رد صلاحیت و ارتباط دیرینه خود با یکی از سران فتنه و با اطلاع از مواضع شورای نگهبان نسبت به وجود چنین سوابق و رابطه هایی ، باز هم به این امر یعنی ثبت نام در انتخابات مبادرت کرده است .

همچنین در این مقطع مهم زمانی باید این نکته مهم را نیز مد نظر داشت اینکه برخی از این قبیل کاندیداها با علم به اینکه امیدی به تایید صلاحیت آنان وجود ندارد ولی باز هم به عنوان کاندیدا ثبت نام می کنند تا ضمن بالا بردن آمار داوطلبین ، در نهایت بر آمار افراد رد صلاحیت شده نیز بیفزایند تا به نوعی زمینه سازی برای فضاسازی کاذب و تخریب ها علیه شورای نگهبان را فراهم آورند .

photo 2016-01-05 13-52-36

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

  • محسن
    0

    استان کوتوله های سیاسی..

آخرین اخبار