سید احمد حسینی:

ضرورت ایجاب می کند که مردم اهمیت ویژه ای به این موضوع بدهند و تلاش کنند تا فرد اصلح را از بین افراد تائید صلاحیت شده که قطعأ از فرهیختگان و شایستگان جامعه هستند، انتخاب کنند

انتخابات امانتی بر دوش مردم است/ مردم فردی را انتخاب کنند که نگاه الهی دارد

سید احمد حسینی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با تاکید بر این که حکومت جمهوری اسلامی در طول سی و هفت سال نشان داده که دموکراتیک ترین حکومت در دنیا است، بیان داشت: تمام مسئولیت ها ، نوع قانون و حکومت را خود مردم با برگزاری انتخابات انتخاب کردند.

وی با اشاره به این که موضوع انتخابات مسئولیتی خطیر و امانتی بر دوش مردم است، ادامه داد: ضرورت ایجاب می کند که مردم اهمیت ویژه ای به این موضوع بدهند و تلاش کنند تا فرد اصلح را از بین افراد تائید صلاحیت شده که قطعأ از فرهیختگان و شایستگان جامعه هستند، انتخاب کنند. فردی که بتواند از خواسته های مردم صیانت کرده و در حفظ و ارتقا ارزش ها و دیانت مردم تلاش کند.

فعال فرهنگی شهرستان کردکوی همچنین بنا بر فرمایشات امام(ره) پیرامون شاخص های انتخاب فرد اصلح، افزود: امام راحل(ره) معتقد بودند برد و باخت در انتخابات مطرح نیست بلکه تعیین اصلح موضوع مهم است. آن کس که نگاه الهی دارد و قصد او از در این عرصه رضای خدا باشد. کسانی که اهلیت این کار را دارند. آن ها که قبلا خود را نشان داده و ثابت کرده اند. تعلقات فکری و میل به کشورهای بیگانه نداشته باشند.

 

entekhabat

 

وی ادامه داد: همچنین در موضوعاتی با اهمیت کمتر همچون تخصص، تحصیلات و داشتن تجربه در این راه باید در نظر گرفته شود.

حسینی با بیان این که باید نسبت به نفوذ دشمن هوشیار بود عنوان کرد: یکی از مهمترین فاکتورهایی  که دشمن معمولا در انتخابات ها به کار می گیرد، منفعل کردن مردم است. وی سعی دارد به روش های مختلف جلوی حضور گسترده مردم رو بگیرد. این یک تاکتیک و استراتژیک  شناخته شده است. اما مردم ما باید باهوش و بیدار باشند تا تحت تاثیر این رفتار های مزورانه دشمنان قرار نگیرند و با حضور خود تمام این نقشه ها را نقش بر آب کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار