دیدار مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

نمیشود به آمریکا اعتماد کرد/ دشمن می‌خواهد در انتخابات اعمال نفوذ کند
 به گزارش گلستان24، به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای،  هزاران نفر از اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

برخی مهمترین سخنان ایشان در این دیدار به شرح زیر است:

* دشمن درصدد است افکار عمومی را از اهداف پلید خود غافل نگه دارد. آنها می‌خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند، مردم آگاه باشند و در نقطه‌ مقابل خواست دشمن عمل کنند.

* من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد و آن چیزهایی که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم خواهم گفت.

* آمریکاییها از اول انقلاب با چند نقطه‌ اساسی ازجمله «شورای نگهبان» مخالف بودند. نتوانستند بساط شورای نگهبان را جمع کنند، حالا می‌خواهند تصمیمات آن را زیرسؤال ببرند که معنای آن غیرقانونی بودن انتخابات، مجلس و قوانین مجلس است. /میخواهند کشور را 4سال در خلأ قانونی بگذارند.

* کسانی که در تخریب شورای نگهبان با دشمن همزبانی می‌کنند ملتفت نیستند؛ من کسی را به خیانت متهم نمی‌کنم. این فقط تخریب شورای نگهبان نیست، تخریب انتخابات و مجلس و 4سال قانونگذاری است. این را من باید بگویم و افکار عمومی باید بدانند.

* مجلس ریل گذار حرکت دولت است. اگر مجلس دنبال رفاه مردم، عدالت، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد، ریل گذاری به سمت این اهداف خواهدبود. اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا و دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد، این مملکت را بدبخت خواهد کرد.

* مجلس خبرگان بسیار مهم است. خبرگان در لحظه‌ی لازم رهبر را تعیین می‌کند. اگر اعضای خبرگان، دلبسته‌ی انقلاب و ملت، و آگاه و پایدار در مقابل توطئه‌های دشمن باشند یک‌جور عمل می‌کنند؛ اگر این‌گونه نباشند جور دیگر عمل می‌کنند، لذا دشمن روی خبرگان حساس است.

* یکی از اهداف مذاکره‌کنندگان که واقعاً زحمت کشیدند و عرق ریختند این بود که با سرمایه‌گذاری خارجی گشایش اقتصادی ایجاد شود. دو روز قبل مسئول آمریکایی گفت کاری می‌کنیم که کسی جرئت نکند در ایران سرمایه‌گذاری کند. اینکه بنده ١٠ بار گفتم نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد، معنایش این است. ٢ سال مذاکره، حالا که تمام شد می‌گویند ما نمی‌گذاریم.

* سیاستمدار آمریکایی اعتراض می‌کند که چرا مردم «مرگ بر آمریکا» می‌گویند. این‌طور عمل می‌کنید؛ این گذشته‌ی شما است؛ این سابقه‌ی شما است. می‌خواهید مردم چه بگویند؟ بله، در دیدارهای خصوصی لبخند می‌زنند، دست می‌دهند و حرف‌های چرب و نرم می‌زنند؛ این برای دیدارهای دیپلماتیک است و ارزشی ندارد.

ادامه دارد...

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار