سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مستنداتی ارائه شده و منتظر هستیم ببینیم که پاسخ دولت چیست لازم است که واقعا به اشکالاتی که آقای زاکانی و سایر دوستان مطرح می‎کنند پاسخ منطقی داده شود.

آیا مردم با افشاگری‌های زاکانی ‌به این دولت اعتماد می‌کنند؟ /‌ دولت به دور از جنجال‌آفرینی‌ پاسخ دهد

  به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سید علی طاهری در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از آنکه همه امیدها را به رفع تحریم‎ها گره زدند وعده‎های توخالی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی از سوی دولت داده شد و امروز شاهدیم که چگونه مختصر مبلغی که بعد از تحریم‎ها برمی‎گردد صرف چه کارهایی می‎شود که واقعا برای آینده کشور ضرر خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: لازم است با توجه به تجربیاتی که کسب شده و عملکردی که آقایان در این دو سال و نیم نشان دادند مردم با هوشیاری بیشتر اوضاع را رصد کنند، سوابق افراد را ببینند، اینکه فردی آمدنش به عرصه مجلس شورای اسلامی یا خبرگان رهبری مورد حمایت بیگانگان باشد خط قرمز اساسی ماست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: همانطوری که امام راحل بارها به این نکته اشاره داشتند اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید که جایی از کار را اشتباه کردید، بنابراین کاملا عرصه امروز شفاف است که چه کسانی دلسوزانه برای نظام و انقلاب در صحنه هستند و چه کسانی با شعارهایی سعی می‎کنند حتی حمایت بیگانه را برای خودشان جلب کنند.

 

طاهری با اشاره به اینکه انتخابات عرصه امتحان سنگینی است، گفت: مردم عزیز و بصیر در معرض امتحان دیگری قرار دارند و امیدواریم خدا کمک کند تصمیمی که از سوی مردم گرفته می‎شود به نفع نظام اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه خطر نفوذ در عرصه‎های مختلف بارها در فرمایشات مقام معظم رهبری مطرح شده است، افزود: اکنون که دشمن شفاف اظهار می‎کند که از برخی جریانات در کشور حمایت علنی می‎کند قطعا بصیرت و هوشیاری مردم که سال‎های قبل نیز نشان دادند را می‎طلبد.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مردم مراقب باشند خدای ناکرده ترفندی که دشمن دارد به نتیجه نرسد این نظام، نظامی است که برای رسیدن به موفقیت‎ها هزینه‎های زیادی تقبل کرده است.

 

طاهری در خصوص افشاگری زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس درباره فساد دفتر، برادر رئیس‎جمهور و وزارت نفت و اینکه آیا مردم در انتخابات به این دولت اعتماد خواهند کرد یا خیر؛ گفت: انتظارمان از مردم این است که وقتی حرف‎های طرفین را شنیدند قضاوت کنند آیا این حرف‎ها و پاسخ‎هایی که داده می‎شود چقدر منطقی و مستند است و با شنیدن کامل مطالب قضاوت کنند و زمانی که به واقعیت رسیدند در تصمیم‎شان موثر باشد.

دولت به دور از جنجال آفرینی به افشاگری زاکانی پاسخ دهد

وی بیان داشت: اکنون مستنداتی ارائه شده و منتظر هستیم ببینیم که پاسخ دولت چیست لازم است که واقعا به اشکالاتی که آقای زاکانی و سایر دوستان مطرح می‎کنند پاسخ منطقی داده شود، اینکه دولت فقط با جنجال‎آفرینی و با توهین کردن بخواهد به سوالات پاسخ بدهد معلوم است مستنداتی که ارائه شده درست بوده و قطعا مردم باید به این مسائل توجه کنند.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص عملکرد چهار ساله خود در بخش‎های اقتصادی، معیشتی و رفع بیکاری گفت: در اصلاح قوانین به دو بخش تولیدی کشور یعنی کشاورزی و صنعت توجه زیادی شد در بحث اشتغال در سال 1394 دولت پیشنهاد هزار میلیارد تومان به مجلس جهت تصویب ارائه کرد و مجلس برای تقویت اشتغال این رقم را 4 برابر و به 4 هزار میلیارد تومان افزایش داد.

 

طاهری رفع موانع تولید را یکی دیگر از اقدامات اساسی مجلس ذکر کرد و بیان داشت: در داخل استان پیگیری مجدانه‎ای برای بحث پتروشیمی صورت گرفت پیگیری در بخش اکتشاف نفت از سال 1386 آغاز شد و بنده به دلیل اینکه سال 1387 آمدم و این پروژه مصوبه دولت احمدی‎نژاد را داشت و پیگیری‎هایی صورت گرفت و اکنون در حال رسیدن به نتیجه است.

وی از مردم خواست تا با چشمانی باز و بصیرت مثال‎زدنی همچون گذشته در این انتخابات افتخار بزرگی برای نظام بیافرینند.

منبع: قارس

ارسال نظر

آخرین اخبار