چرا بین سعدی و نورمفیدی مناظره برگزار نمی کنید ؟

دو گزینه معرفی شده اصلاح طلبان به هیچ وجه در بین مردم گرگان شناخته شده نیستند و به همین خاطر اصلاح طلبان با مناظره می خواهند آنها را مطرح کنند لذا سایر کاندیداها مراقب باشند .

مناظره دام شورای اصلاح طلبان گلستان برای مطرح کردن کاندیداهای مجلس خود است

 به گزارش گلستان24،  گفته می شود دانشگاه گلستان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان بین کاندیداهای مجلس حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا مناظره برگزار می کنند .

ساعت 9 صبح تالار شهید مطهری دانشگاه گلستان میزبان مناظره سید هادی حسینی و دکتر تربتی نژاد می باشد و دانشگاه علوم پزشکی نیز ساعت 10 صبح میزبان نامزدهای اصولگرا و اصلاح طلب هست .

اما نکته جالب توجه این است که چرا شورای اصلاح طلبان استان و هواداران آنها بیشتر به موضوع مناظرات دامن می زنند .

این موضوع ناشی از دو نکته است :

شورای اصلاح طلبان گرگان و آق قلا دو گزینه تربتی نژاد و رادمهر را برای این حوزه انتخابیه معرفی کرده است . دو گزینه ای که به هیچ وجه مطرح نبوده و نام و نشانی بر زبانها ندارند .

قطعا برگزاری مناظره و انعکاس وسیع و هدفمند آن توسط جریان اصلاح طلب براحتی تربتی نژاد را بر سر زبانها و تلکس اخبار می اندازد و این برای کاندیدایی چون سید هادی حسینی که امروز در بین روستاها و شهر گرگان رای بالایی دارد و جزو گزینه های محتمل می باشد ، سم است .

عبدالغفار رادمهر اصلا در گرگان ستادی ندارد و حتی یک عکس از وی دیده نشده و بعید است گرگانیها به او رای بدهند ولی این مناظرات می تواند به او که کارمند سازمان امور مالیاتی و اقتصادی و دارایی است وزن دهد و رای پایین او را افزایش دهد .

دو گزینه معرفی شده اصلاح طلبان به هیچ وجه در بین مردم گرگان شناخته شده نیستند و به همین خاطر اصلاح طلبان با مناظره می خواهند آنها را مطرح کنند لذا سایر کاندیداها نیز مراقب باشند .

از طرفی ممکن است جریان اصلاح طلب که در عدم رعایت اصول اخلاقی تبلیغاتی و انتخاباتی ید طولایی دارد دنبال گزک گرفتن باشد و بخواهد به تخریب جایگاه سید هادی حسینی بپردازد و زحماتی که وی تا اینجا کشیده و جایگاه مناسبی که قرار دارد را ظرف چند ساعت نابود کند .

دانشگاه گلستان و منابع طبیعی جایی است که دکتر تربتی نژاد سالها درس داده و دانشجویان زیادی دارد و با پرجمعیت نشان دادن سالن و فضا سازی کاذب مثل کف زدن برای وی ، ممکن است نتیجه را به سود دکتر تربتی نژاد خاتمه دهند و در این صورت هر چقدر هم طرف مقابل حرف منطقی و زیبا بزند در گوش کسی فرو نخواهد رفت .

حال سوال اینجاست که اگر اصلاح طلبان واقعا به مناظره اعتقاد دارند ، در فضای انتخاباتی نابرابر مجلس خبرگان یک مناظره بین آیت الله نورمفیدی و آیت الله سعدی بگذارند تا مردم ، دانشجویان و رسانه ها با افکار و عملکرد این دو بزرگوار بیشتر و بهتر آشنا شوند .

مناظره ای که به نظر می رسد بسیار داغ تر و جذاب تر از مناظره کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خواهد بود و حرف های شنیدنی بسیاری از دل آن بیرون خواهد آمد ، لذا بعید است که اصلاح طلبان تن به تحقق چنین خواسته ای بدهند .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار