دشمنان تمام سعی خود را کردند تا با اعمال تحریم ها و قطعنامه های مختلف نظام ایران را زمین بزنند.

فردا ملت تصمیم می گیرند

به گزارش گلستان 24، دشمنان تمام سعی خود را کردند تا با اعمال تحریم ها و قطعنامه های مختلف نظام ایران را زمین بزنند. اما هنوز بعد از این 37 نمی خواهند باور کنند که این نظام به پشتوانه اول  خدا و بعد مردمش است که پایدار  است و لذا با این تهدیدها و فشارها پا پس نمی  کشد. هر نظام و دولتی که مردمانش پشتش باشند موفق است. و حال دلیل این پشت گرمی هم زیباست. التزام به اسلام و صداقت در بدنه ی نظام، ابهت ویژه ای به آن داده است. مردم ایران انقلاب تا در سرنوشت کشورشان سهیم باشند. تا دستورات اسلام در کشورداری اجرا بشود نه دستورات انگلیس و آمریکا.

فردا جوانان می آیند، هر چند که از بیکاری و مشکلات خود گله داشته باشند. فردا پدران و مادران می آیند، هر چند که فشار زندگی از گرانی ها و نزدیکی عید آنها را اذیت کرده باشد.

کاندیداهایی که فردا رای می آورند و مجوز ورود به بهارستان را دریافت می کنند، صداقت این مردم را فراموش نکنند. با تمام وجود خدمت کنند و پیگیر وعده های انتخاباتی خود باشند. حواسشان باشد که 219 هزار شهید برای این نظام داده ایم. خونشان پایمال نشود.

نمایندگان برای رضای خدا کار کنند که کار برای رضای خدا خستگی ندارد، گله و شکایت ندارد. بدانند که دیگر نماینده یک یا چند شهر هستند. اگر خدای نکرده کوتاهی کنند و یا حقی را پایمال کنند و تازه وقتی پایشان به مجلس باز شد بیفتند دنبال کارهای شخصی خودشان، آن دنیا مسئول هستند در برابر این خیل عظیم جمعیت!

فردا ملت ایران تصمیم می گیرند که چه کسانی بشوند نماینده شان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری. اگر با بصیرت به کسی رای دادیم که فبها، اما اگر از روی نا آگاهی و تعصب رای دادیم، مسئولیت کم کاری آن نماینده دیگر به عهده رهبری و رئیس جمهور و ... نیست. ما این فرصت را داریم که دولتمردان نظام را انتخاب کنیم. پس چه بهتر که بهترینشان را تایید کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار