فرماندار علی‌آبادکتول گفت: در این دوره از انتخابات، ۹۲ درصد از مردم شهرستان در انتخابات شرکت کرده و درمجموع ۸۵ هزار و ۴۵۱ رأی به صندوق‌های ریخته شد.

مشارکت ۹۲ درصدی علی‌آبادی‌ها /اسدالله قره خانی نماینده علی آبادی ها

 به گزارش گلستان24، با اعلام این خبر، اظهار کرد: از مجموع آراء شهرستان، اسدالله قره خانی با ۴۴ هزار و ۵۴۷ رأی به‌عنوان نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در این دوره انتخاب شد.

وی ادامه داد: همچنین رحمت اله نوروزی نماینده فعلی مردم شهرستان با کسب ۳۴ هزار و ۶۹۸ رأی در جایگاه دوم و سپس آسیه بیگم سیدی با اختلاف بسیار و یک هزار و ۷۶۷ رأی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: دیگر کاندیداهای این شهرستان عبدالمناف شکی، علی دنکوب، موسی حاجی کلاته و صالحی نیا بودند که به ترتیب، یک هزار و ۴۰۹ رأی، دو هزار و ۵۸ رأی، ۶۸۰ رأی و ۲۹۲ رأی را کسب کردند.

آیت‌الله شاهرودی منتخب اول مردم شهرستان در مجلس خبرگان

تجری مفرد همچنین به آرای اخذشده شهرستان در مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: آیت‌الله سیدعبدالهای حسینی شاهرودی با ۴۴ هزار و ۲۴۶ رأی منتخب اول مردم شهرستان در مجلس خبرگان رهبری بود.

فرماندار علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: آیت‌الله سید محمدکاظم نور مفیدی نیز با ۴۲ هزار و ۱۶۳ رأی منتخب دوم مردم این شهرستان بوده و آیت‌الله سعدی ۳۳ هزار و ۶۸ رأی از آرای مردم این شهرستان را کسب کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار