گلستان ما منتشر کرد:

گویا چند تن از اصحاب فتنه امروز با فشار به استانداری گلستان در صدد تشکیک در آرا گرگان هستند تا بتوانند گزینه ترکمن اصلاح طلبان در حوزه گرگان و آق قلا را بالا بیاورند .

پروژه جدید فتنه گران در گرگان کلید خورد / تشکیک در آراء گرگان

چند تن از عناصر میدانی فتنه 88 در گرگان بدنبال دامن زدن به اختلافات قومی_مذهبی هستند.

 به گزارش گلستان24، در پی اعلام نتایج نهایی و رسمی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، اتاق فکر فتنه در جهت اهداف پیش رو خود در گام سوم تشکیل جلسه داد .

در این جلسه بعد از بررسی نتایج انتخاباتی و نظرات اعضا ؛ ائتلاف های احتمالی در دور دوم و امکان پیروزی دو گزینه اصلاح طلبان مورد بحث قرار گرفت و به اتفاق این موضوع را در شرایط کنونی ممکن ندانستند .

در این راستا یکی از سران میدانی فتنه 88 که در برابر شعبه تامین اجتماعی گرگان عکس های متعددی در پرونده او موجود می باشد و در حکم تعلیقی او لحاظ شده است ، پیشنهاداتی مطرح نمود.

یکی از این پیشنهادات تشکیک در چرایی عدم کسب آرا یکی از نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان بود .

دو نفر از سران میدانی فتنه از جمله مرد دست شکسته سبز پوش در فتنه 88 ، آقایان (؟) و (؟) مامور پیگیری این پروژه شدند ، تا با ایجاد شائبه و تشکیک منجر به دامن زدن اختلافات قومی و مذهبی و در نتیجه مانع از ائتلاف احتمالی یک نامزد ترکمن با گزینه اصلاح طلبان شوند .

همچنین گفته شده این گروه از فتنه گران ، امروز با فشار به استانداری گلستان در صدد تشکیک در آرا گرگان هستند تا بتوانند گزینه ترکمن اصلاح طلبان در حوزه گرگان و آق قلا را بالا بیاورند .

این خبر متعاقبا تکمیل می گردد.

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار