طی اعترافاتی که این اسیر کرده بود ، نیروهای داعش از طرف سرکرده ی خودشان ماموریت داشتند ، که زنان ایرانی را در بازار موصل بعنوان کنیز بفروشند .

پیام حاج قاسم خطاب به اسیر داعشی+کاریکاتور

عصبانیت سردار سلیمانی وقتی که داعش قصد تعرض به ناموس زائر ایرانی را داشت

به گزارش گلستان 24 ،در تاریخ 93/9/23 شبکه تلویزیونی الفرات عراق یک میهمان ویژه داشت که در خلال آن می خواست از شکست یک عملیات ویژه داعش پرده بردارد.

میهمان شبکه یکی از روسای قبایل عراق و فرمانده نیروهای مردمی عراق آقای ابوحسن میگفت: ما اطلاع یافتیم که 370 نفر از نیروهای داعش طی عملیاتی قصد گروگانگیری ایرانیان زائر را در نزدیکی کربلا دارند.

فرمانده عراقی می گفت: ما طبق وظیفه موضوع را سریعا به حاج قاسم سلیمانی اطلاع دادیم چون ایشان فرمانده حفاظت از زوار اربعین بودند.

این فرمانده عراقی توضیح میدهد: حاج قاسم سریعا مسیر حرکت داعش را رصد کردند و با 20 نفر از نیروهای زبده اش در سر راه نیرویهای داعش کمین کرد.

فرمانده عراقی چنین توضیح داد: نیروهای حاج قاسم سلیمانی با نیروهای داعش درگیری شدند واین درگیری نیم ساعت بطول انجامید.

ابو حسن می گوید: بعد از اتمام درگیری من با نیروهایم به منطقه درگیری رفتم و با چشمان خودم دیدم که تمام نیروهای داعش بجز یک نفر که اسیر شده بود کشته شده بودند.

ابوحسن چنین توضیح داد: حاج قاسم سلیمانی که کت و شلوار تنش بود رو به اسیر داعشی کرد و کت و شلوارش را نشان داعشی داد و گفت ببین من قاسم سلیمانی کت وشلوار تنمه وای بروزتان اگر لباس رزم بپوشم...... 

ابوحسن در پایان گفت : طی اعترافاتی که این اسیر کرده بود ، نیروهای داعش از طرف سرکرده ی خودشان ماموریت داشتند ، که زنان ایرانی را در بازار موصل بعنوان کنیز بفروشند .

محمد صالح رزم حسینی کارتونیست کرمانی پیرامون صحبت های سردار قاسم سلیمانی خطاب به اسیر داعشی کارتونی ارائه داده است.

gasemyv

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    ای ول سردار

آخرین اخبار