یاسر هاشمی: در شرایط کنونی مهدی به سفارش پدر مشغول مطالعه،تحقیق و خودسازی است.

طنز/ ریشه اختلاس در اوین است

به گزارش گلستان 24، یاسر هاشمی: در شرایط کنونی مهدی به سفارش پدر مشغول مطالعه،تحقیق و خودسازی است. البته آقای هاشمی نگفته است که مهدی مشغول مطالعه در چه زمینه ای است. زندگی در زندان در کنار اختلاس گران بزرگی همچون بابک زنجانی فرصت مناسبی است برای رد و بدل کردن تجربه. می توان تحقیق و پرس وجو کرد که چطور می توان در یک مرحله کلی سرمایه به جیب بزنی و بعدش هم اگر در زندان افتادی، درست و حسابی جیب ملت را خالی کرده باشی و بی خیال حکم به دادگاه بروی و از مال مردم برای پرداخت غرامت ببخشی.

می شود این مطالعه را به روش های جدید اختلاس هم ربط داد. روش هایی که در آنها بتوان بیشتر از رانت پدر استفاده کرد. طوری که دیگر هیچوقت گیر نیفتی و با پول های بادآورده ملت بروی در یکی از جزایر دور لب ساحل بنشینی و سیگارت را بکشی و به فکر چگونگی خرج کردن پول هایت باشی.

خودسازی اش هم لابد برای این است چطور بی دغدغه در بعد از بال کشیدن پول کشور پاهایت را روی هم بگذاری در زندان و عذاب وجدانی هم نداشته باشی بلکه با صبر و تامل منتظر رهایی باشی!

احتمالاً یار اصلی انقلاب که بیشتر شبیه ستون پنجم است این روزها نگران اتلاف وقتش در زندان است و دارد چرتکه می اندازد که در این مدت می توانست چقدر پول به جیب بزند و در چند معامله منفعت طلبی کند، ولی اکنون در زندان باید بخورد و بخوابد.

البته اقتصاد کشور هم احتمالاً در نبود یک چنین اختلاس دانانی فلج خواهد شد چرا که اینان گونه های نادری در اقتصاد ایران بودند که نسل شان هم رو به انقراض در زندان اوین است.

و نکته آخر هم اینکه مهدی هاشمی باید به خوبی بنشیند و در زندان تحقیق بکند و فکرهایش متمرکز کند تا به این نتیجه برسد که از پول هایی که در این چند سال به جیب زده چگونه استفاده بکند که بهترین منفعت را برایش داشته باشد!

 

ارسال نظر

آخرین اخبار