علیرضا کلاگر در مصاحبه با گلستان24؛

نا نجیبانی که در سال 88 انتظار داشتند به روش های غیر قانونی بر سمند ریاست جمهوری تکیه بزنند امروز نیز نمی خواهند از رای مردم تمکین کنند و انتظار داشتند که آقای خاکی آخرت خود و حق الناس را زیر پا بگذارد تا دنیای یک عده را آباد کند.

انتظار داشتند آقای خاکی آخرت خود  را زیر پا بگذارد تا دنیای یک عده را آباد کند

به گزارش گلستان24، علیرضا کلاگر، فعال فرهنگی و مطبوعاتی استان، بیان کرد: عزل و نصب مدیران هر دولت جزء اختیارات هر مدیر دولت است و نمی شود انتظار داشت رئیس جمهور که حائز حداکثر آرا شده نتواند استاندار خودش و یا استاندار نتواند فرماندار مد نظر خود را منسوب کند. پس اگر استانداری، فرمانداری را منسوب نمود که مورد تایید منتقدین نبود، دلیلی بر زیر سوال بردن این انتساب نیست و بالتبع نتیجه پیامد انتصاب فرماندار ضعیف،  عملکرد ضعیف است و نخستین فردی که ضربه می خورد دولت و استاندار است.

وی ادامه داد: اما آنچه بر سر عزل آقای  خاکی موجب انتقاد فعالان سیاسی گشته این است که اولا چرا در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات این اتفاق افتاد و چه عامل یا عواملی موجب این عزل و نسب شده است؟

فعال فرهنگی و مطبوعاتی استان با بیان این که آقای خاکی با همه سوابق ایثارگری و حضورش در دوران دفاع مقدس منسوب به نیرو های ارزشی جناح اصلاح طلب بود و از همان ابتدا عملکرد وی مورد انتقاد اصولگرایان بود، افزود: ولیکن آنچه از عزل ایشان باید دریافت آن است که جریانی که با اصول نظام و انقلاب هر روز فاصله بیشتری می گیرد ، تاب آن نیاورد که ببیند یک ایثارگر سکان فرمانداری شهر گرگان را بر عهده دارد.

 

علیرضا کلاگر خاکی

 

علیرضا کلاگر خاطر نشان کرد:  نا نجیبانی که در سال 88 انتظار داشتند به روش های غیر قانونی بر سمند ریاست جمهوری تکیه بزنند امروز نیز نمی خواهند از رای مردم تمکین کنند و انتظار داشتند که آقای خاکی آخرت خود و حق الناس را زیر پا بگذارد تا دنیای یک عده را آباد کند. من فکر می کنم انتساب عجولانه یک فرد منسوب به یک جریان خاص و با رفاقت دیرینه با کاندیدای اصلاح طلبان، خود پیام های بسیاری دارد که جای تامل برای مردم دارد.

وی عنوان کرد: بنده به همه دوستان که علاقه مند به پی بردن به ریشه های این حرکت می باشند توصیه می کنم وقایع انتخابات مجلس دوره.... را بازخوانی کنند تا پی ببرند چه جریانی با زور اسلحه و چماقداری خواستار آن بود که نتیجه انتخابات را مصادره به مطلوب کند. البته جناب حجه الاسلام جمشیدی اخیرأ در مصاحبه با سایت گلستان ما گوشه ای از وقایع آن سال ها را بازگو کردند که حداقل برای برخی قابل توجه می باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار