اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد، یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.

طرح/ هم موشک هم دیپلماسی

به گزارش گلستان24،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) در سالروز میلاد حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها در دیدار جمعی از مداحان و ذاکران، بیان مباحث کاربردی از زندگی اهل‌بیت علیهم‌السلام را موجب عمق‌یابی و تأثیرگذاری بیشتر مداحی‌ها خواندند و با اشاره به استفاده‌ی مستمر دشمنان از همه‌ی ابزارها برای مقابله با ملت ایران و نظام اسلامی تأکید کردند: در روزگار پیچیده‌ی امروز و فردا، باید از همه‌ی ابزارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دفاعی، برای تقویت جایگاه ایران استفاده کنیم.
 

طرح/ هم موشک هم دیپلماسی


رهبر انقلاب اسلامی توجه به مسائل روز را در اشعار و مداحی‌ها، ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: نظام استکباری، متکی بر «زورگویی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی» از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ملت ایران فروگذار نمی‌کند و نباید این واقعیت را نادیده گرفت.
رهبر انقلاب با اشاره به استفاده‌ی دشمنان انقلاب از همه‌ی ابزارهای قدیمی و پیشرفته برای خصومت با ایران تأکید کردند: آنها از «گفت‌وگو، مبادلات اقتصادی، تحریم، تهدید نظامی و هر وسیله‌ی دیگر» برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند و ما نیز باید در همه‌ی این زمینه‌ها، توان مقابله و دفاع داشته باشیم.
ایشان، توان نظامی را بیشترین تکیه‌گاه مستکبران برای زورگویی به ملت ایران خواندند و با طرح یک سؤال اساسی افزودند: در این اوضاع جنگل‌وار جهانی، اگر جمهوری اسلامی صرفاً به‌دنبال مذاکره و مبادله‌ی اقتصادی و حتی علم و فناوری برود اما توان دفاعی نداشته باشد، آیا حتی دولت‌های کوچک نیز به خود اجازه‌ی تهدید ملت ایران را نخواهند داد؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با انتقاد شدید از کسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می‌دانند و نه موشک، خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه‌چیز است وگرنه به‌راحتی و به‌صراحت حق ملت را خواهند خورد.
ایشان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد، یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.

منبع:مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار