فرماندار گرگان:

فرماندار جدید شهرستان گرگان ضمن بیان عدم نگرانی خود از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس از بازبودن درب فرمانداری به روی همه نگاه ها و افکار سیاسی اجتماعی سخن گفت.

درب فرمانداری گرگان به روی همه افکار باز است/نگران انتخابات نیستم

به گزارش گلستان24،سیدعباس حسینی صبح چهارشنبه در نشست صمیمی با فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه ناحیه گرگان ضمن تبریک سال جدید و تبیین شعار امسال گفت: در مدت کوتاهی که در فرمانداری شهرستان به انجام خدمت مشغول هستم به کارمندان گفته ام تا ۲۰ اردیبهشت باید برنامه مدون برای تحقق شعار امسال داشته باشیم.

حسینی افزود: هرچند برگزاری مرحله دوم انتخابات که به دغدغه شهروندان تبدیل شده در این فضا کمی ما را محدودتر خواهد کرد اما تا یک ماه آینده باید برنامه ریزی در ارتباط با نامگذاری امسال انجام شود.

وی سپس به معرفی سوابق دانشگاهی خود اشاره و اظهار کرد: من از سال ۷۱ در عضویت هیئت علمی دانشگاه و سال ۹۰ عضو در وزارت جهاد کشاورزی بوده ام و دانشجویانی در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکترا داشته ام.

وی تصریح کرد: این پست و مسئولیت ها (فرمانداری) ترفیع و ارتقایی برایم ندارد و در کلاس های دانشگاهی احساس آرامشی بیشتری داشتم و هنوز برخی از کلاس ها را پابرجا نگه داشته ام.

فرماندار گرگان در ارتباط با مسئولیت جدید خود بیان کرد: دوستان احساس کردند من می توانم قدمی برای مرکز استان بردارم و در عرض کمتر از یک هفته با من مذاکره داشته اند که در نهایت پذیرفتم و آبروی ۳۰ ساله دوران خدمت خود را در طبق اخلاص گذاشتم.

حسینی خاطرنشان کرد: درب فرمانداری به روی همه نگاه ها و افکار باز است زیرا ما نماینده حاکمیت هستیم اما متاسفانه بُعد سیاسی مجموعه نسبت به سایر ابعاد برجسته تر شده که این حق مردم مرکز استان نیست.

وی درباره در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر گرگان اظهار کرد: من هیچ نگرانی از بابت انتخابات ندارم و شب ها راحت می خوابم و اگر بتوانم حق الناس را رعایت کنم بزرگترین خدمت را انجام داده ام.

وی با بیان اینکه این سمت مانند دو امدادی است که دست به دست می چرخد، گفت: تنها وابستگی و دلخوشی من به این پست این است که در اواخر دوران خدمت بتوانم باقیات الصّالحاتی برای آخرت داشته باشم.

مسئولیت، سفره ای است که شهدا گسترانده اند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان نیز در این نشست صمیمی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مقاومت بسیج شهرستان، بیان کرد: همواره در سپاه تلاش کرده ایم بدون حب و بغض انجام وظیفه و نقش آفرینی کنیم.

سرهنگ سیدعلی مهاجر درباره نامگذاری شعار امسال گفت: بحث اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته و اجلاسیه چهارهزار شهید استان که امسال برگزار می شود بستر مناسبی است تا به واسطه آن بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری کنیم.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان نیز باتوجه به مسئولیت جدید فرماندار شهرستان اظهار کرد: مسئولیت های مسئولان نظام جمهوری اسلامی از جزء تا کل، سفره ای است که شهدا آن را گسترانده اند.

حجت الاسلام غفور حاجی نجفی افزود: باید بدانیم افرادی که این سفره را گسترانده اند ناظر بر عملکرد ما هستند و باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام حاجی نجفی به سخنان رهبر انقلاب در تشبیه موقعیت مسئولیت با تنگه احُد اشاره و اظهار کرد: ما باید در حفظ و حراست از تنگه احد که همان مسئولیت ما است مراقبت کنیم و چنانچه به درستی به وظیفه خود عمل نکنیم به طور خواسته یا ناخواسته امام عصر ما آسیب می بیند.

وی همچنین به یکی از بندهای نامه امام علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: فرصت خدمتی که هم اکنون به دست آمده مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دارد، پس بهتر است خدماتی ارائه دهیم که موجب غصه خوردن در آینده نشود.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار