احمد الحمد ملقب به ابوصقار الحمصی آکله الاکباد سوریه

«ابوصقار» که قلب یک نظامی سوری را بعد از کشتن و مُثله کردن خورده بود، در اطراف لاذقیه به هلاکت رسید.

مرگ ابوصقار تروریست «جگرخوار» +عکس

به گزارش گلستان24، منابع خبری سوری از هلاکت "ابوصقار" تروریست جگرخوار عضو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد خبر داده اند.

این جنایتکار همچنین یکی از عوامل اصلی شهادت ۲۵ تن از نیروهای حزب‌الله در روستای "تل النبی مندو" در شهر القصیر در استان حمص بود.

 

تروریست «جگرخوار» به هلاکت رسید +عکس

 

بنابر این گزارش، "احمد الحمد ملقب به ابوصقار الحمصی" روز گذشته پس از عبور از مرز ترکیه با سوریه و ورود به روستای "حارم" واقع در استان ادلب این کشور در حین تردد در جاده "حارم - سرمدا" هدف گلوله یکی از اعضای گروه تروریستی تکفیری "احرارالشام" (از گروههای زیرمجموعه القاعده) قرار گرفته و در دم به هلاکت رسیده است. بدنبال این حادثه فرماندهان میدانی احرارالشام و جبهه النصره با تشکیل جلسه ای داخلی توافق کردند تا فرد قاتل را تحویل دفتر شرعی القاعده داده تا نسبت به قصاص وی اقدام شود.

تروریست «جگرخوار» به هلاکت رسید +عکس

 

ابوصقار الحمصی از اعضای گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" بود که در سال 2011 در ابتدای بحران در سوریه پس از کشتن ناجوانمردانه دو تن از سربازان وظیفه ارتش سوریه در محله تکفیری نشین" باباعمر" شهر حمص، اقدام به دریدن پهلوی یکی از آنها و به دندان کشیدن قلب وی کرد. این اقدام با موجی از محکومیتهای بین المللی مواجه شده و در نشان دادن وجهه حقیقی گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد که آمریکا، اروپا و برخی کشورهای حامی تروریسم تکفیری در تلاش برای "میانه رو" معرفی کردن آن داشتند ایفا کرد.

تروریست «جگرخوار» به هلاکت رسید +عکس

 

انتشار ویدئوی خوردن جگر سرباز سوری توسط ابوصقار وی را به لکه نگی برای تروریستها تبدیل و از آن روز وی به "آکله الاکباد سوریه" معروف شد. طی ماههای اخیر منابع رسانه ای سوری از پیوستن این تروریست به گروه تکفیری بین المللی "جبهه النصره" (شعبه رسمی القاعده در سوریه) خبر داده بودند. گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد از درنده ترین گروههای فعال در سوریه می باشد که طی سه سال نخست بحران در این کشور نقش مستقیم و انحصاری در ارتکاب فجیع ترین جنایات ضد بشری در حق مردم، دولت و ارتش سوریه همچون تیربارانها، سربریدن نظامیان و مخالفان، ربایش و اعدامهای میدانی، حمله به اداره پست شهر حلب و پرتاب 20 نفر از کارکنان آن از فراز پشت بام به خیابانها داشته است.

تروریست «جگرخوار» به هلاکت رسید +عکس

تروریست «جگرخوار» به هلاکت رسید +عکس

تروریست «جگرخوار» به هلاکت رسید +عکس

منبع : مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار